Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA ogłasza przetarg
- Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Okrzei 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8661201 w. 117 , fax. 074 8661203
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA
ul. Okrzei 1 1
57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8661201 w. 117, fax. 074 8661203
REGON: 89045062700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sankud.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw i owoców świeżych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa warzyw i owoców świeżych w ilości wykazanej w Formularzu cenowym załączniku nr 4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; W celu spełnienia w/w warunków wykonawca składa oświadczenie - załącznik nr 2. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia w/w warunków, dokonana zostanie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 2. Oświadczenie dostawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na dostawę warzyw i owoców świeżych - załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sankud.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie,
Dodano: 2016-05-19 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie.
Dodano: 2015-11-02 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie, tj. Ośrodka Opiekuńczo-Rehabilitacyjnego przy ul. Jastrzębiej 1, Domu Opieki Szarotka przy ul. Sybiraków 13, Domu Dziennego Pobytu Senior przy ul. Sienkiewicza 3, Żłobka Nr 3 przy ul. Orlej 47a, Żłobka Nr 2 przy ul. Cedyńskiej 13.
Dodano: 2015-06-05 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby MOPS.
Dodano: 2015-05-11 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie.
Dodano: 2014-11-28 - Sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A
Dodano: 2014-05-16 - Dostawa żywności do stołówki szkolnej
Dodano: 2013-12-19 - Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj
Dodano: 2013-12-13 - Dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Głogowie w okresie od stycznia 2014r. do 31.12.2014r
Dodano: 2013-12-09 - OGŁOSZENIE NA DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW DLA ARESZTU ŚLEDCZEGO W WAŁBRZYCH
Dodano: 2013-11-19