Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa ogłasza przetarg
- Adres: 65-265 Zielona Góra, ul. Lubuska 11
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3270838 , fax. 068 3270838
- Data zamieszczenia: 2012-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa
ul. Lubuska 11 11
65-265 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3270838, fax. 068 3270838
REGON: 00105930800011 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.w.interia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Urzędu Miasta
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 . 2. Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie RP. 3. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji i będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami: a. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia (Dz.U. Nr 171, poz.1225) i innymi aktami wykonawczymi do tej ustawy, b. rozporządzenia (WE) 178-2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa Żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa Żywności (Dz. U. UE L Nr 31, poz. 1), c. rozporządzenia (WE) 1935-2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z Żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80-590-EWG i 89-109-EWG (Dz. U. UE L Nr 338, poz. 4), d rozporządzenia (WE) 852-2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139, poz. 1 z późn zm.), e ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno spożywczych (Dz. U. z 2005 Nr 187, poz. 1577 z późn zm.). 4. Zamówienie będzie składane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego przez upoważnionego przedstawiciela, telefonicznie lub faksem potwierdzone pisemnie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierzy jest w załączniku Nr 7 do SIWZ. 6. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. 7. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik. 9. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie Zamawiającego. 10.Za dostarczone produkty (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego. 11.Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości t.j. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 12.W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 3.9. SIWZ 13.Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem po każdej dostawie na podstawie faktur częściowych w terminie 21 dni, od daty jej złożenia. 14.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie o 30%. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kombatant.bipzielonagora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa żywności do stołówki Niepublicznego Przedszkola i Niepublicznej Szkoły Podstawowej, zwanymi >Akademią Talentów< w Zielonej Górze z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2016-02-18 - zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku
Dodano: 2015-11-12 - Sukcesywna dostawa ziemniaków i warzyw świeżych na potrzeby Sekcji Żywienia Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Dodano: 2015-08-31 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do stołówek szkolnych i przedszkola na terenie Drezdenka.
Dodano: 2015-01-08 - Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku
Dodano: 2014-02-28 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Strzelcach Krajeńskich - zadanie częściowe nr 4 - Zakup oraz dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2014-01-16 - Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych i przedszkola na terenie Drezdenka
Dodano: 2014-01-15 - Dostawa warzyw i owoców do Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2014
Dodano: 2013-12-17 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Strzelcach Krajeńskich
Dodano: 2013-12-10 - Dostawa warzyw i owoców do Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2014
Dodano: 2013-12-06