Przetargi.pl
Dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Grabowiecka 7 w III i IV kwartale 2013r.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Grabowiecka 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 2620023 (24) , fax. 0-41 2665855
  • Data zamieszczenia: 2013-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Grabowiecka 7 7
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 2620023 (24), fax. 0-41 2665855
    REGON: 00029617600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec-grabowiecka7.domypomocy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. ul. Grabowiecka 7 w III i IV kwartale 2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców w okresie od 1 lipca 2013 do 31 grudnia 2013r dla Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. z podziałem na kwartały: III kwartał w ilości:agrest 80 kg, aronia 750 kg, botwinka pęczek 25 szt., burak ćwikłowy 500 kg, brzoskwinie 120 kg, cebula 520 kg, czosnek pęczek- 10 szt., fasolka szparagowa 40 kg, kalafior 150 szt., kapusta młoda 60 szt., kapusta biała 80 szt., koperek- 800 pęczków, jabłka deserowe 750 kg, jabłka kompotowe 700 kg, marchew 620 kg, ogórki 1400 kg, papryka świeża 10kg, pietruszka korzeń 280kg, pietruszka z nacią 650 pęczków, pomidory 1700 kg, por 60 szt., seler nać- 80 szt., seler korzeń -250kg, sałata zielona 300 szt., szczypiorek pęczek 400 szt., rzodkiewka pęczek -100 szt., porzeczka czerwona 70 kg, porzeczka czarna 70 kg, rabarbar 15 kg, śliwki 600 kg, wiśnie 300 kg, truskawki 100kg, ziemniaki stare 1800kg, ziemniaki nowe 4800 kg, jagody czarne 25 kg: IV kw.w ilości: marchew 1850kg, seler 600 kg, por 65 kg, cebula 650 kg, burak ćwikłowy 1050 kg, kapusta biała 530 kg, kapusta czerwona 20kg, pietruszka korzeń 615 kg, pietruszka natka 400 pęczków, sałata 400 szt., jabłka deserowe 3000 kg, jabłka kompotowe 1460 kg, ziemniaki 7000 kg, kalafior 100 szt., pomidory 230 kg, kapusta pekińska 170 kg, ogórki 50 kg, koper pęczek- 270 szt., papryka świeża 50 kg, szczypiorek pęczek- 180 szt., czosnek 25 sztuk.Wskazane powyżej ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie , co oznacza , że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. Z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia finansowe i prawne.Wymagania dodatkowe: Dostarczone warzywa i owoce powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczona żywność musi być świeża z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy, na jego koszt. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu , Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję , do wglądu Zamawiającego ( kiedy będzie tego wymagał Zamawiający ). Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych , określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie lub faksem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie ( w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży.Ceny jednostkowe poszczególnych artykułów nie zmienią się w czasie całego okresu obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec-grabowiecka7domypomocy.pl w zakładce przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach