Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
- Data zamieszczenia: 2020-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. C.K. Norwida 25
50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
REGON: 18670000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w ramach projektu "Atlas Zasobów Otwartej Nauki 2.0" z podziałem na części: 1. Dostawa zestawu mikroskopowego do digitalizacji wraz ze stanowiskiem do rejestracji i analizy obrazu, 2. Dostawa bezzałogowego systemu latającego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach projektu "Atlas Zasobów Otwartej Nauki 2.0" z podziałem na części: 1. Dostawa zestawu mikroskopowego do digitalizacji wraz ze stanowiskiem do rejestracji i analizy obrazu, 2. Dostawa bezzałogowego systemu latającego zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1a i 1b Specyfikacji Istotnych Warunków Zamienienia. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, pl. Grunwaldzki 24, bud. C-2, 50-363 Wrocław, pok. 2. Warunki gwarancji: szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Gwarancja i rękojmia stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ. Minimalny termin gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące, a maksymalny 36 miesięcy. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Dot. części 2: Oferta powinna zawierać instruktaż stanowiskowy (szkolenie) dla 1 osoby w wymiarze minimum 24 godziny szkoleniowe dotyczące całego systemu obejmujący zagadnienia VLOS na płatowca do 5 kg umożliwiające przygotowanie do egzaminu państwowego oraz instruktaż przygotowania i wykonywania lotów wielowirnikowym statkiem powietrznym a także dot. prawidłowej eksploatacji i utrzymania całego systemu dla min. 3 osób. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38510000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniami, o których mowa w Sekcji III.3) Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) formularz Oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) tabela z parametrami technicznymi, załącznik nr 1a, 1b do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej; 4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej; 5) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 a do SIWZ; 6) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 7) oświadczenia dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 2a do SIWZ, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; 8) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci , jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ; 9) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 PZP. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa w ramach projektu "Atlas Zasobów Otwartej Nauki 2.0" z podziałem na części: 1. Dostawa zestawu mikroskopowego do digitalizacji wraz ze stanowiskiem do rejestracji i analizy obrazu, 2. Dostawa bezzałogowego systemu latającego.
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa stereoskopowego mikroskopu z oprzyrządowaniem dla Katedry Chemii Bioorganicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2020-10-06 - Dostawa mikroskopu optyczny do prowadzenia obserwacji w świetle odbitym w jasnym i polaryzacji w świetle odbitym, oraz kamerą i oprogramowaniem do analizy obrazów dla Laboratorium Fizyki Cienkich Warstw Wydziału PPT PWr
Dodano: 2020-08-26 - Dostawa i montaż mikroskopów dla Katedry Biochemii i Biologii Molekularnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na części.
Dodano: 2019-11-19 - Dostawa i montaż 9 szt. mikroskopów dla studentów Zakładu Fizjologii Zwierząt Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2019-11-19 - Dostawa i montaż 10 szt. mikroskopów dla studentów weterynarii Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2019-11-07 - Dostawa mikroskopu diagnostycznego
Dodano: 2019-10-30 - Dostawa systemu do oceny kondycji, żywotności, migracji, inwazji komórek w czasie rzeczywistym.
Dodano: 2019-04-12 - Dostawa mikroskopów z wyposażeniem oraz kamery cyfrowej do mikroskopu na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2019-01-17 - Dostawa mikroskopu dla Zakładu Hodowli Drobiu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2018-12-05