Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zabudową typu bramowiec

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Nowogródzka
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 773 729 , fax. 684 774 858
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o.
    ul. Nowogródzka 2
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 684 773 729, fax. 684 774 858
    REGON: 97042722700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpoird.zagan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zabudową typu bramowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zabudową typu bramowiec. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące minimalne warunki:1)Podwozie: a)Dopuszczalna masa całkowita 18.000 kg, masa podwozia max. 6.000 kg, b)Podwozie fabrycznie nowe - produkcja 2019, c)Rozstaw osi 3500-3800 mm, 2)Silnik: a)wysokoprężny o pojemności do 7.000 cm i mocy min. 280 KM, b)spełniający normę emisji spalin EURO 6, c)maksymalny moment obrotowy silnika min. 1.000 Nm, d)skrzynia biegów manualna, dwuzakresowa,e)filtr paliwa z separatorem wody, f)płomieniowe lub żarowe urządzenie wspomagające rozruch, g)wzmocniona tarcza sprzęgła, 3)Oś przednia: a)przednie zawieszenie resory paraboliczne min. dopuszczalny nacisk techniczny 7.500 kg, b)stabilizator osi przedniej, 4)Oś tylna: a)tylne zawieszenie pneumatyczne na czterech miechach min. dopuszczalny nacisk techniczny 12.000 kg, b)stabilizator osi tylnej, c)blokada mechanizmu różnicowego w osi tylnej, 5)Przystawka odbioru mocy od skrzyni biegów, spełniająca wymogi zabudowy, 6)Układ hamulcowy: a)układ hamulcowy z systemem ABS, b)system ASR i ESP, c)hamulec silnikowy, d)osuszacz powietrza podgrzewany, 7)Układ kierowniczy: lewostronny ze wspomaganiem,8)Układ elektryczny: a)akumulatory 12 V minimum 175 Ah 2 szt., b)alternator 28 V min. 120 A, c)mechaniczny wyłącznik akumulatorów, d)instalacja z przetwornicą 24 V/12 V do podłączenia ładowarki telefonu lub GPS,9)Zbiornik paliwa min. 200 litrów, AdBlue min. 30 litrów, zbiorniki z zamykanymi na klucz korkami,10)Koła 22,5 z oponami 315/80 + koło zapasowe zamontowane z boku podwozia. Opony na osi napędowej z bieżnikiem szosowo-terenowym, 11)Kabina: a)kabina dzienna, dwumiejscowa, w kolorze pomarańczowym RAL 2011, b)zawieszenie kabiny przystosowane do złych warunków terenowych c)siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, d)klimatyzacja, e)ogrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, f)centralny zamek, g)elektrycznie sterowane szyby, h)oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, z uwzględnieniem światła błyskowego ostrzegawczego na dachu kabiny w postaci belki lub dwóch lamp, i)światła do jazdy dziennej, j)regulacja zasięgu świateł, k)dwa reflektory robocze umieszczone z tyłu na dachu kabiny, l)tylna ściana kabiny z oknem zabezpieczonym metalową kratą, m)tempomat, n)komputer pokładowy, o)tachograf cyfrowy, p)radioodtwarzacz samochodowy oraz radio CB, q)fabryczny immobiliser, 12)Sprzęg do przyczepy z instalacją elektryczną i pneumatyczną. 13)Wyposażenie dodatkowe a)zestaw narzędzi, b)klin pod koła, c)wąż do pompowania kół 10 m, d)podnośnik samochodowy 12 t,e)gaśnica, f)trójkąt ostrzegawczy,g)apteczka,h)fabryczny komplet kluczy,i)pojemnik na plandeki,14)Urządzenie bramowe:a)nominalny udźwig urządzenia przy złożonych ramionach teleskopowych min. 12.000 kg, b)jeden hak blokujący c)wysuwane ramiona na długość 1.100 - 1.200 mm,d)podpory urządzenia wysuwane pod kątem do tyłu zabezpieczone przed opadaniem zaworem zwrotnym,e)czas załadunku kontenera do 40 sek.,f)czas rozładunku kontenera do 35 sek.,g)rozdzielacz zamontowany na zewnątrz pojazdu,h)sterowanie urządzeniem z zewnątrz z lewej strony i pneumatyczne z kabiny,i)zawór regulujący równobieżność wysuwu ramion teleskopowych,j)możliwość osobnego sterowania wysuwem długości ramion, aby można było korygować położenie kontenera na pochyłej powierzchni,k)szybki ruch przy opuszczaniu nieobciążonych ramion lub odstawienia pustego kontenera,l)filtr wysokociśnieniowy ze wskaźnikiem zanieczyszczenia, m)zestaw klinów nastawnych zabezpieczających kontener,n)zbiornik oleju hydraulicznego,o)zawór odcinający przy zbiorniku oleju,p)masa urządzenia max. do 3.000 kg,q)łańcuchy z regulowaną długością na ogniwach, skok co ogniwo,r)zabezpieczenie zaczepów łańcuchów przed wyczepianiem się w czasie jazdy z polera kontenera,s)możliwość załadunku kontenera stojącego poniżej poziomu gruntu do 500 mm,t)przeznaczony do transportu kontenerów typu MULDA wg normy DIN 30720 i kontenerów typu KP7 - KP10,u)lakierowanie w kolorze pomarańczowym RAL 2011. 3.Pozostałe warunki:1)Dopuszczalne jest nie wymienione w pkt.2. wyposażenie fabryczne znajdujące się w pojeździe, które wpływa na komfort użytkowania.2)Przedmiot zamówienia musi być sprawny technicznie, gotowy do jazdy, dopuszczony do ruchu drogowego i zarejestrowany na terenie Rzeczypospolitej Polski.3)Urządzenie bramowe musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się prototypu ani pierwszego urządzenia z serii.4)Wykonawca winien wyrazić zgodę na wykonanie przez Zamawiającego montażu systemu do monitoringu pracy pojazdu, nie powodujący utraty gwarancji. 5)Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.6)Pojazd kompletny po zabudowie winien spełniać normy CE.7)Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do bazy technicznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych zlokalizowanej w Żaganiu przy ul. Nowogródzkiej 2.8)Odbiór pojazdu dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych Pełnomocników.9)Wykonawca zapewnia, że w dniu dostawy pojazdu, na bazie technicznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych w Żaganiu przeszkoli nieodpłatnie wyznaczonych pracowników w zakresie użytkowania, obsługi, konserwacji i eksploatacji dostarczonego podwozia i zabudowy urządzenia bramowego.10)Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji fabrycznej na:a)podwozie (pełna gwarancja na układ napędowy i silnik),b)zabudowę - urządzenie bramowe, liczone od daty bezusterkowego odbioru pojazdu, potwierdzone protokołem zdawczoodbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron.Uwaga!Termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert opisany w Rozdziale I pkt. 7. Termin gwarancji liczony będzie od daty przekazania pojazdu potwierdzonego protokołem odbioru.11)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany na terenie Polski, reagujący w ciągu 48 h liczony od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia awarii wysłanego e-mail.12)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie gwarancji dla:a)podwozia - bezpłatne przeglądy okresowe w autoryzowanym serwisie, wskazanym przez Wykonawcę w promieniu do 100 km od bazy technicznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych w Żaganiu,b)zabudowy: urządzenia bramowego - bezpłatne przeglądy okresowe na terenie bazy technicznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych w Żaganiu.13) W ramach przeglądów gwarancyjnych Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z ich wykonaniem, w szczególności: koszty wymiany/uzupełnienia materiałów, płynów, smarów, koszty dojazdu serwisu dla zabudowy: urządzenia bramowego, do bazy technicznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych zlokalizowanej w Żaganiu przy ul. Nowogródzkiej 2.14) W przypadku wady/awarii/usterki pojazdu (podwozia/zabudowy: urządzenia bramowego) będącego przedmiotem zamówienia, których naprawa gwarancyjna będzie dłuższa niż 14 dni roboczych, liczonych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego wady/awarii/usterki, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 2 dni roboczych, liczonych od upływu powyższego terminu, dostarczyć nieodpłatnie, sprawny technicznie pojazd zastępczy typu bramowiec, przeznaczony do obsługi kontenerów typu Mulda, wykonanych zgodnie z normą DIN 30720 i kontenerów KP7÷KP10, na czas naprawy pojazdu Zamawiającego. Przedmiotowy pojazd zastępczy Dostawca zobowiązany jest dostarczyć do bazy technicznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych zlokalizowanej w Żaganiu przy ul. Nowogródzkiej 2. 15)Wraz z dostawą samochodu, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia Wykonawca dostarczy: a)dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu,b)decyzję dopuszczającą system bramowy do eksploatacji wydaną przez Urząd Dozoru Technicznego,c)dokumentację DTR,d)instrukcje obsługi i eksploatacji pojazdu i urządzenia bramowego w języku polskim,e)katalog części zamiennych zabudowy: urządzenia bramowego (preferowany w języku polskim),f)deklaracje zgodności (CE) w języku polskim,g)książka gwarancyjna zabudowy: urządzenia bramowego,h)harmonogram niezbędnych przeglądów dotyczących podwozia i zabudowy: urządzenia bramowego.4.Podstawowe warunki leasingu operacyjnego:1)Leasing operacyjny w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.2)Czas trwania umowy - okres leasingu – 48 miesięcy.3)Opłata wstępna 35% wartości netto pojazdu + VAT.4)Opłata wstępna ma charakter opłaty samoistnej bezzwrotnej, nieprzypisanej do poszczególnych rat leasingowych, płatna przed wydaniem przedmiotu leasingu.5)47 równych rat leasingowych płatnych na podstawie faktur VAT na ustalony przez Finansującego rachunek bankowy.6) Stałe oprocentowanie (raty niezmienne w całym okresie trwania umowy).7)Wartość wykupu – 1% wartości netto pojazdu + vat.8)Leasing operacyjny w walucie: PLN. 9)Po wykupie nastąpi przeniesienie własności rzeczy z leasingodawcy na leasingobiorcę.10)Ubezpieczenie przedmiotu leasingu ponosi zamawiający, płatne raz w roku. Leasingobiorca zawrze umowę ubezpieczeniową (OC, AC, NWW) z wybranym przez siebie zakładem ubezpieczeń.11)Opłata wstępna i inne wydatki związane z używaniem przedmiotu umowy są kosztem uzyskania korzystającego.12)Podatek vat naliczany jest od każdej raty leasingowej i podlega odliczaniu przez korzystającego.13)Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów. 14)Termin płatności Fv – 14 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144510-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 4Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto zamawiającego: Nr konta: 22 1090 2558 0000 0006 4001 3405 z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu nr 4/ZP/2019 dot. dostawy samochodu z zabudową typu bramowiec”. 5Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert. 6Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: •pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu został dołączony do oferty, •innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a koperta w ofercie. 7Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art. 46b ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8Niezabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje odrzucenie oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z postępowania składa dokumenty określone w pkt 6.3 ppkt 1 SIWZ dotyczące tych podmiotów. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum spółka cywilna), każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w pkt 6.3 ppkt 1 SIWZ.Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność następuje w formie pisemnej.Ilekroć występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 oraz 6.3 SIWZ, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm). W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany do wskazania zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 oraz 6.3 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, a w przypadku wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej, do wskazania zamawiającemu adresów internetowych ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których zamawiający może samodzielnie pobrać wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów w sposób, o którym mowa w pkt 6.9 SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach