Zakład Usług Wodnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 11-040 Dobre Miasto, Jeziorańska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6161416, 783617675
- Data zamieszczenia: 2019-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Wodnych Sp. z o.o.
Jeziorańska 18
11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6161416, 783617675
REGON: 511435975 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuw.dobremiasto.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego ciągnika rolniczego na potrzeby Zakładu Usług Wodnych Sp. z o.o. w Dobrym Mieście - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego ciągnika rolniczego na potrzeby Zakładu Usług Wodnych Sp. z o.o. w Dobrym Mieście. 2. Oferowany przez Wykonawcę ciągnik powinien być używany z datą produkcji nie starszą niż 2011 r. i maksymalnym przebiegiem do 1000 mth. 3. Przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego na terenie Polski i umożliwiające jego eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia (ciągnika rolniczego) został określony w załączniku nr 6 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i funkcjonalnymi pod warunkiem, że nie będą one miały wpływu na wyższe koszty eksploatacji. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno – eksploatacyjno – użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Należy załączyć dokument/dokumenty potwierdzające, że oferta równoważna spełnia żądane parametry. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Siedziby Zamawiającego na własny koszt w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy 7. Wykonawca przeszkoli na własny koszt personel Zamawiającego w zakresie eksploatacji, konserwacji, BHP przedmiotu dostawy. 8. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewni przyjazd serwisu w ciągu 24 h od chwili zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. 9. Zaistniałe usterki w dostarczonym sprzęcie w okresie gwarancyjnym usuwane będą bezpłatnie przez Wykonawcę w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia. 10. W dniu dostawy Wykonawca dostarczy wszystkie instrukcje obsługi i niezbędne nabywcy dokumenty dotyczące pojazdu w języku polskim, jak również: a) komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta, b) dowód rejestracyjny ciągnika rolniczego, c) wszelkich przedmiotów dostarczonych przez producenta, niezbędnych do prawidłowego użytkowania ciągnika rolniczego, d) dokumentację w języku polskim obejmującą: • książkę serwisową ciągnika rolniczego, • fabryczną instrukcję obsługi ciągnika rolniczego wraz z wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji przez Zamawiającego ciągnika rolniczego – 1 komplet, • odpis dokumentu gwarancyjnego ze wskazanymi warunkami gwarancji, • dokumentacja UDT – w wymaganym zakresie, • wykaz autoryzowanych stacji serwisowych, • świadectwo homologacji na terenie RP- jeśli jest wymagane • katalog części zamiennych, • certyfikat CE – jeśli jest wymagany. 11. Przedmiot zamówienia w dniu przekazania powinien być gotowy do eksploatacji, tj: a) posiadać zdolność sprzęgania i pracy ciągnika z osprzętem; b) posiadać stany płynów eksploatacyjnych w wymaganym przez producenta poziomie. 12. Wymagania dotyczące finansowania (leasingu) - Leasing operacyjny rozliczany w walucie: złoty polski - Liczba rat leasingowych: 35 - Okres leasingu: 36 miesięcy - Wartość wpłaty wstępnej: 10 % wartości brutto ciągnika rolniczego - Wartość wykupu ciągnika rolniczego po zakończonej umowie leasingu: 21% 13. Szczegóły leasingu: e) leasing operacyjny (w rozumieniu ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych , tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1036 z późn. zm.). f) w okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 35 miesięcznych równych rat leasingowych, licząc od protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń dostarczonego przedmiotu leasingu, g) raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy leasingu – płatność rat – do 20-tego każdego miesiąca, począwszy od następnego miesiąca od dnia przekazania przedmiotu zamówienia. h) oprocentowanie stałe niezmienne w okresie obowiązywania umowy. i) opłata wstępna w wysokości 10% ceny brutto nabycia przez Wykonawcę (leasingodawcę) przedmiotu leasingu zostanie uiszczona w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy przez obie strony. Opłata wstępna zostanie uiszczona przelewem z konta Zamawiającego, j) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zakupu przedmiotu leasingu za kwotę w wysokości 21% wartości brutto przedmiotu leasingu. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji zakupu nastąpi na podstawie odpowiednich dokumentów przenoszących własność leasingu podpisanych przez Zamawiającego i Wykonawcę za cenę wskazaną w ofercie, k) Zamawiający przed spłatą ostatniej raty leasingowej zobowiązuje się złożyć oświadczenie o skorzystaniu z prawa zakupu przedmiotu leasingu, a cenę zakupu ureguluje w ciągu 14 dni od otrzymania faktury. l) Wykonawca (leasingodawca) jest zobowiązany do opracowania i przedłożenia w ofercie harmonogramu rat leasingowych na cały okres obowiązywania umowy, począwszy od następnego miesiąca od dnia przekazania przedmiotu zamówienia. m) odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje Wykonawca (leasingodawca). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego do oferty należy załączyć: 1) opis i fotografie, w tym szczegółowy opis potwierdzający, iż zaproponowany pojazd odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ; Opis i fotografie należy złożyć w formie elektronicznej na plycie CD oraz w formie papierowej. 2) karty katalogowe, prospekty ciągnika. 14. Wykonawca załącza również do oferty: 1) harmonogram rat leasingowych na cały okres obowiązywania umowy, począwszy od następnego miesiąca od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, wraz ze wzorem umowy leasingu, 2) oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie lub w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty; 3) oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 14 RODO, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Dodano: 2021-01-21 - Zakup i dostawa samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu
Dodano: 2019-12-11 - „Finansowanie w formie leasingu zakupu podnośnika przestawnego kolumnowego ST 1075 Stertil-Koni.”
Dodano: 2019-08-13 - Finansowanie w formie leasingu zakupu 6 szt. używanych autobusów marki Solaris
Dodano: 2019-07-10 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowych pojazdów użytkowych - dostawczych
Dodano: 2018-06-26 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalistycznego (śmieciarki) przystosowanego do przewozu odpadów komunalnych
Dodano: 2017-06-26