Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg
- Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Wiejska 55
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 39 43 680 , fax. 0-41 39 43 680
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji
ul. Wiejska 55 55
29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 39 43 680, fax. 0-41 39 43 680
REGON: 29054325300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko ładowarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko ładowarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne zawiera SIWZ. Na koparkę Oferent udzieli gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych, 5)akceptują warunki i wymagania określone w SIWZ. Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczeń i ważnych na dzień składania ofert dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie określonym w SIWZ Zamawiający sprawdzi kompletność złożonych oświadczeń i dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady (spełnia/nie spełnia), co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien dołączyć do oferty następujące aktualne dokumenty: 1.Aktualny (tj. wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Wypełniony formularz finansowania zamówienia (załącznik nr.2 do SIWZ). 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr.3 do SIWZ). 4.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr.4 do SIWZ). 5.Parafowane na dowód akceptacji istotne postanowienia umowy leasingu (zał. nr 5 do SIWZ). 6.Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloszczowa.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa do siedziby Zamawiającego koparko-ładowarki fabrycznie nowej, rok produkcji minimalny 2015
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa jednej fabrycznie nowej koparko - ładowarki kołowej
Dodano: 2015-11-18 - Zakup koparko - ładowarki w ramach projektu Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w gminie Morawica
Dodano: 2015-06-30 - Zakup koparko-ładowarki dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Rudzie Malenieckiej
Dodano: 2015-05-28 - Zakup i dostawa używanej koparki gąsienicowej dla potrzeb Urzędu Gminy w Nowym Korczynie.
Dodano: 2015-01-27 - DOSTAWA UŻYWANEJ KOPARKO - ŁADOWARKI
Dodano: 2014-11-26 - DOSTAWA UŻYWANEJ KOPARKO-ŁADOWARKI
Dodano: 2014-10-02 - Dostawa używanej koparki rok produkcji nie starsza niż 1998r, o przebiegu nie więcej niż 15 tys MTG.
Dodano: 2012-11-15 - Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki na potrzeby Zakładu Robót Drogowych Samorządowego Zakładu Budżetowego w Kielcach
Dodano: 2011-12-02