Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko ładowarki

Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Wiejska 55
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 39 43 680 , fax. 0-41 39 43 680
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Wiejska 55 55
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 39 43 680, fax. 0-41 39 43 680
    REGON: 29054325300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko ładowarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne zawiera SIWZ. Na koparkę Oferent udzieli gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych, 5)akceptują warunki i wymagania określone w SIWZ. Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczeń i ważnych na dzień składania ofert dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie określonym w SIWZ Zamawiający sprawdzi kompletność złożonych oświadczeń i dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady (spełnia/nie spełnia), co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien dołączyć do oferty następujące aktualne dokumenty: 1.Aktualny (tj. wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Wypełniony formularz finansowania zamówienia (załącznik nr.2 do SIWZ). 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr.3 do SIWZ). 4.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr.4 do SIWZ). 5.Parafowane na dowód akceptacji istotne postanowienia umowy leasingu (zał. nr 5 do SIWZ). 6.Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloszczowa.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach