Przetargi.pl
Turystyczne zagospodarowanie terenu obok Zespołu Pałacowo - Parkowego w Nagłowicach

Gmina Nagłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 28-362 Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3814567, 3814523 , fax. 041 3814567
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nagłowice
    ul. Mikołaja Reja 9 9
    28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3814567, 3814523, fax. 041 3814567
    REGON: 29101039800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Turystyczne zagospodarowanie terenu obok Zespołu Pałacowo - Parkowego w Nagłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Turystyczne zagospodarowanie terenu obok Zespołu Pałacowo - Parkowego w Nagłowicach wg dokumentacji projektowej, która obejmuje: - projekt budowlany - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - przedmiar robót Zakres robót obejmuje wykonanie: - parkingu - ciągu pieszego - opaski wokół kapliczki Opaska wokół kapliczki zostanie wykonana z kostki brukowej (szczegółowo opisanej w dokumentacji projektowej). Opaska będzie ograniczona obrzeżem betonowym 20x30. Kolor kostki - żółty. Szerokość opaski wyniesie 0,90 m. Od strony drogi, wejście do kapliczki będzie wykonane z płytek chodnikowych 50x50x7. Utwardzenie parkingu będzie wykonane z płyt ażurowych 40x60. Parking będzie posiadał 9 stanowisk dla samochodów osobowych (w tym 1 stanowisko dla osób niepełnosprawnych), 1 stanowisko dla autobusów oraz wjazd i wyjazd szerokości 5,00m. Wzdłuż południowej granicy placu, w odległości 1,00 m od granicy zespołu pałacowo - parkowego, zostanie wykonany ciąg pieszy (ścieżka) z kostki brukowej, koloru szarego, szerokości 3,00mb i długości 260 mb. Ciąg ten będzie połączony z parkingiem ścieżką, wykonaną z kostki brukowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu stosownie do art. 24 ust 1 i 2 ustawy 2. Niezależnie od powyższego ogólnego warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien spełnić także warunki w zakresie: a). Doświadczenia zawodowego Wykonawcy tj. wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót podobnych do przedmiotu zamówienia tj. robót związanych z wykonaniem parkingów oraz chodników z kostki brukowej b). Potencjału kadrowego - dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj: kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane, wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia oraz posiadającym minimum 3 letniego doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, liczone od daty uzyskania uprawnień c). udzielenia rękojmi oraz gwarancji jakości min. 36 miesięcy na zakres przedmiotu zamówienia d). wykonania siłami własnymi co najmniej 80 % zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia e). wyrażenia zgody na terminy płatności faktur do 30 dni Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do ofrty. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót podobnych do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zamawiającego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - tj kierownika budowy wraz z dokumentami stwierdzających, że osoba ta posiada stosowne uprawnienia budowlane, i jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 5. Oświadczenie w ofercie o: a). udzieleniu rękojmi oraz gwarancji jakości min. 36 miesięcy na zakres przedmiotu zamówienia b). wykonaniu siłami własnymi co najmniej 80 % zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia c). wyrażeniu zgody na terminy płatności faktur do 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach