Przetargi.pl
Zakup koparko-ładowarki dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Rudzie Malenieckiej

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 99A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 373 12 19 , fax. 41 373 13 40
  • Data zamieszczenia: 2015-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    Ruda Maleniecka 99A 99A
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 373 12 19, fax. 41 373 13 40
    REGON: 26045938100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup koparko-ładowarki dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Rudzie Malenieckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup koparko-ładowarki wyprodukowanej nie wcześniej niż w 2010r. o przebiegu nie większym niż 3,5 tys. motogodzin, sprawnej technicznie, gotowej do pracy. 2) Wymagania techniczne, jakie musi spełniać koparko-ładowarka: - rok produkcji nie starszy niż 2010; - silnik o pojemności skokowej min. 4000 cm3, max. 5000cm3; - silnik o mocy 80 - 100 KM, przy prędkości obrotowej 2200 obrotów na minutę, moment obrotowy 410 - 450 Nm przy 1400 obr/min; - przekładnia Full Powershift; - skrzynia biegów manualna, 4 biegi w przód, 4 biegi w tył; - napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru na obie lub jedną oś, blokada mostów, most przedni wahliwy; - osiągana prędkość jazdy min. 30km/h; - układ hydrauliczny: pompa o przepływie min 80 l/min przy min ciśnieniu 23MPa; dodatkowe wyjście na młot pneumatyczny; - kabina ergonomiczna i estetyczne zaprojektowane przestronne wnętrze, panoramiczny kąt widzenia, wielofunkcyjny fotel operatora, regulowane koło kierownicy, spełnione normy ROPS i FOPS; - dźwignia sterowania osprzętem ładowarki; - opony: przód/tył 28 cali, wyposażone w błotniki; - masa całkowita: 9000 -9500 kg; - pojemność łyżki ładowarkowej min. 1,00m3; - łyżka skarpowa min 150 cm; - w zestawie łyżek powinny znajdować się: łyżka 35 cm, 60 cm, 90 cm; - pług hydrauliczny skrętny; - stabilizatory tylne niezależnie wysuwane hydraulicznie; - układ amortyzacji łyżki ładowarkowej podczas jazdy; - światła drogowe, przeciwmgielne, kierunkowskazy, pulsujące światło koloru pomarańczowego; - deklaracja zgodności, instrukcja obsługi w języku polskim, apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy; 3) Koparka musi spełniać wszelkie wymagane prawem normy, wykonane zgodnie z dyrektywami Unii Europejskiej, posiadać certyfikat CE. 4) Koparka musi być dostarczona wraz z niezbędną dokumentacją. 5) Koparka musi posiadać aktualne ubezpieczenie OC. 6) Koparka ma być dostarczona na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Rudzie Malenieckiej, 26-242 Ruda Maleniecka 99A. 7) Koparka nie może mieć luzów na sworzniach ramienia i wysięgnika oraz wycieków płynów eksploatacyjnych. 8) Ogumienie przednie i tylne co najmniej dobre w 60%. 9) Konstrukcja kabiny zapewniająca dobrą widoczność w czasie pracy. 10) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt na okres min. 6 miesięcy. 11) Sprzęt krajowy, zakupiony w Polsce. 12) Wykonawca, przy przekazaniu koparki przeprowadzi szkolenie praktyczne obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego oraz przekaże instrukcję obsługi w języku polskim oraz katalog części zamiennych. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego oraz stwierdzenia, że faktycznie parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SIWZ oraz ofercie, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. 14) Zakup koparki będzie finansowany w całości z budżetu Zamawiającego. 15) Wykonawca na etapie przygotowania oferty i wyceny pojazdu, w razie wątpliwości, przed złożeniem oferty, powinien zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia. Brak zastrzeżeń ze strony Wykonawcy będzie traktowane jako akceptacja opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego podstawę jego wyceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach