Przetargi.pl
Dostawa używanych pojazdów ciężarowych - wywrotki 3-stronnej z napędem 4x4 szt. 1 oraz wywrotki 3-stronnej z napędem 2x4 szt. 2

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 84
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84 84
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanych pojazdów ciężarowych - wywrotki 3-stronnej z napędem 4x4 szt. 1 oraz wywrotki 3-stronnej z napędem 2x4 szt. 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych pojazdów ciężarowych - wywrotki 3-stronnej z napędem 4x4 szt. 1 oraz wywrotki 3-stronnej z napędem 2x4 szt. 2, wolnych od wad fizycznych (tj. bezwypadkowych), technicznych (tj. dopuszczonych do ruchu) i prawnych spełniających poniższe wymagania: Lp. Parametry i dane techniczne bezwzględnie wymagane A. Dla części I wywrotka trzy-stronna napęd 4x4 szt. 1 1. rok produkcji nie starszy niż 2001 2. silnik spełniający normy emisji spalin EURO 2 3. wymogi odnośnie czystości spalin dla norm EURO 2 w/g wyników badań w teście ECE R-49 - CO (dopuszczalna wartość - 4,000 g/kWh) - HC (dopuszczalna wartość - 1.100 g/kWh) - NOx (dopuszczalna wartość - 7,000 g/kWh) - PM - cząstki stałe (dopuszczalna wartość - 0,15 g/kWh) 4. liczba osi - 2, tylna oś bliźniacza 5. napęd 4x4 6. moc silnika min. 220 KM 7. skrzynia ładunkowa (fabryczna bez przeróbek) bez oznak nadmiernego zużycia (pęknięć, wgnieceń, ognisk korozji), borty szczelnie przylegające do podłogi 8. ładowność- fabryczna dla danej marki, jednak nie mniej niż 8 400 kg B. Dla części II wywrotka trzy-stronna napęd 2x4 szt. 2 1. rok produkcji nie starszy niż 2001 2. silnik spełniający normy emisji spalin EURO 3 3. wymogi odnośnie czystości spalin dla norm EURO 3 w/g wyników badań w teście ESC i ELR - CO (dopuszczalna wartość - 2,10 g/kWh) - HC (dopuszczalna wartość - 0,66 g/kWh) - NOx (dopuszczalna wartość - 5,0 g/kWh) - PM - cząstki stałe (dopuszczalna wartość - 0,10 g/kWh) 4. liczba osi - 2, tylna oś bliźniacza 5. napęd 2x4 6. moc silnika min. 220 KM 7. w obu pojazdach fabrycznie nowe skrzynie ładunkowe 8. ładowność- fabryczna dla danej marki, jednak nie mniej niż 9 200 kg C. Wspólne dla części I i II 1. wymiary pojazdu standardowe dla poszczególnych marek z zachowaniem maksymalnych wymiarów dopuszczonych do ruchu drogowego w/g Polskiej i Europejskiej normy 2. kabina dzienna dwu osobowa bez leżanki 3. pneumatyczna regulacja fotela kierowcy, fotel pasażera 4. wspomaganie kierownicy, sprzęgła, hamulca zasadniczego 5. hamulec ręczny 6. ogrzewanie kabiny, nadmuchy na szyby 7. DMC max. 18 000 kg 8. maksymalne naciski na oś zgodne z wymogami Polskiej i Europejskiej normy 9. zbiornik paliwa min. 150 l 10. rodzaj paliwa olej napędowy 11. rozmiar opon - 22,5 cala 12. blokada mechanizmów różnicowych/blokada mostów 13. skrzynia biegów manualna 14. mechaniczne zawieszenie osi przedniej i tylnej - resor/resor lub pneumatyczne 15. oświetlenie dolne i górne pojazdu 16. zamontowana na pojeździe płyta czołowa do montażu pługa odśnieżnego wg DIN 76060 TYP A z wyprowadzonym gniazdem sterowania pługa 24V 17. kabina (fabryczna bez przeróbek) bez oznak nadmiernego zużycia (pęknięć, wgnieceń, ognisk korozji) 18. rama pojazdu bez pęknięć i przeróbek (fabryczna), zabezpieczona antykorozyjnie 19. zabudowa - wywrotka 3 stronna 20. wymiary zabudowy - standardowe dla poszczególnych marek podać dł. x szer. x wys. bort, jednak nie mniejsze niż: dł. 4,4m, szer.2,3m, wys. bort 0,6m 21. otwierane borty boczne 22. gumowana, zawijana plandeka skrzyni ładunkowej 23. światło ostrzegawcze na kabinie pojazdu - belka ledowa 24. podgrzewane zewnętrzne lusterka wsteczne 25. gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy 26. koło zapasowe 27. pojazd zarejestrowany w Polsce 28. aktualne badania techniczne ważna min. 6 m-c 29. aktualne ubezpieczenie OC ważne min. 6 m-c 30. karta pojazdu 31. komplet kluczyków 32. zużycie wszystkich opon (łącznie z kołem zapasowym) max. 30%, tj. wysokość bieżnika: - opona przednia prowadząca ok.10 mm - opona tylna napędowa ok. 12 mm 33. opony przednie radialne prowadzące, tylne radialne napędowe 34. pasy bezpieczeństwa kierowcy i pasażera 35. wycieraczki szyby przedniej 36. gwarancja na kompletny pojazd min. 3 m-c 37. pojazd sprawny technicznie 38. maksymalny przebieg do 500 000 km 39. Wykonawca winien podać fabryczne normy zużycia paliwa 40. cały pojazd bez ognisk korozji lp pojazd sprawny technicznie - Wykonawca winien przedstawić aktualne wyniki pomiarów czynników szkodliwych w środowisku pracy kierowcy oferowanego pojazdu wg poniższego wykazu, wielkość czynników nie może przekraczać wielkości dopuszczalnych 1. wibracja ogólna 2. wibracja miejscowa 3. hałas słyszalny 4. Na każdy z pojazdów Wykonawca winien dostarczyć certyfikat wystawiony przez jego producenta lp. opcjonalnie 1. szyberdach 2. elektryczna regulacja przednich reflektorów 3. klimatyzacja 4. radio i głośnik 5. poduszki powietrzne 6. książki serwisowe pojazdów z pełną historią napraw. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt w celu przeprowadzenia oględzin i weryfikacji czy stan techniczny, prawny i wizualny pojazdu jest zgodny ze złożoną ofertą. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oferowanych pojazdów, celem przeprowadzenia oględzin, o których mowa w pkt 2, do dnia 06.10.2014 r. O dokładnym terminie oględzin Zamawiający powiadomi Wykonawcę oddzielnym pismem. 4. Zamawiający przeprowadzi kompleksowe badania techniczne każdego z pojazdów na okręgowej stacji kontroli pojazdów zwracając szczególną uwagę na: - układ hamulcowy z uwzględnieniem sił hamowania, - luzy układu kierowniczego, zawieszenia obu osi, - szczelność układu pneumatycznego, hydraulicznego, - sprawność i poprawność działania instalacji elektrycznej, - sprawność elementów przenoszenia napędu: skrzynia biegów, sprzęgło, wały napędowe, przeguby, krzyżaki, blokady mostów, - stopień zużycia opon łącznie z kołem zapasowym, - zgodność nr VIN i ramy z dokumentacją pojazdu, - szczelność układu wydechowego. Każdy z pojazdów będzie musiał uzyskać pozytywną opinię okręgowej stacji diagnostycznej - zostać dopuszczony do ruch po drogach publicznych. Wszelkie koszty związane z oględzinami pojazdu ponosi Wykonawca. 5. Niedostarczenie oferowanego pojazdu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będzie oznaczać, że stan techniczny, prawny i wizualny jest niezgodny z wymogami Zamawiającego i złożoną ofertą. W takim przypadku oferta zostanie odrzucona. 6. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia marki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 15.09.2014 r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 115) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie ZDiZ). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach