Przetargi.pl
Dostawa używanego - po remoncie kapitalnym - samochodu ciężarowego - wywrotki 3-stronnej

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 84
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2014-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84 84
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego - po remoncie kapitalnym - samochodu ciężarowego - wywrotki 3-stronnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego - po remoncie kapitalnym - samochodu ciężarowego - wywrotki 3-stronnej wolnego od wad fizycznych (tj. bezwypadkowego), technicznych (tj. dopuszczony do ruchu) i prawnego spełniającego poniższe wymagania: WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE I WYPOSAŻENIE 1.rok produkcji nie starszy niż 2002 2.liczba osi -3 3.napęd min. 6x4 4.moc silnika min. 300 KM 5.silnik spełniający normy emisji spalin min. EURO - 3 6.wymiary pojazdu standardowe dla poszczególnych marek z zachowaniem maksymalnych wymiarów dopuszczonych do ruchu drogowego w/g Polskiej i Europejskiej normy - podać dł. x sze. x wys. 7.kabina dzienna dwu osobowa bez leżanki 8.pneumatyczna regulacja fotela kierowcy, fotel pasażera 9.gniazdo elektryczne 12V w kabinie 10.wspomaganie kierownicy, sprzęgła, hamulca zasadniczego 11.hamulec ręczny 12.ogrzewanie kabiny, nadmuchy na szyby 13.DCM i maksymalne naciski na oś zgodne z wymogami Polskiej i Europejskiej normy - podać wielkości 14.minimalna ładowność 13 000 kg (fabryczna dla danej marki - podać) 15.zbiornik paliwa min. 200 l. 16.rodzaj paliwa olej napędowy 17.rozmiar opon - 22,5 cala 18.blokada mechanizmów różnicowych 19.skrzynia biegów manualna 20.mechaniczne zawieszenie osi przedniej i tylnej 21.zderzak przedni stalowy 22.prześwit zderzaka przedniego min. 700 [mm] 23.zamontowana na pojeździe fabrycznie nowa płyta czołowa do montażu pługa odśnieżnego z wyprowadzonym gniazdem zasilania pługa 24V wg DIN 76060 TYP A z wyprowadzonym gniazdem sterowania pługa 24V 24.pojazd po remoncie kapitalnym 25.podłoga skrzyni ładunkowej bez oznak nadmiernego zużycia (pęknięcia, spawania, wgniecenia), borty szczelnie przylegające do podłogi 26.rama pojazdu bez pęknięć i przeróbek, zabezpieczona antykorozyjnie 27.fabrycznie nowe borty 28.zabudowa - wywrotka 3 stronna 29.wymiary zabudowy - standardowe dla poszczególnych marek podać dł x sze x wys. borty 30.otwierane borty boczne, lewa obowiązkowo otwierana i zamykana hydraulicznie 31.gumowana plandeka skrzyni ładunkowej zawijana na prawą bortę (po długości pojazdu) 32.światło ostrzegawcze na kabinie pojazdy - belka ledowa 33.podgrzewane lusterka wsteczne zewnętrzne 34.gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy 35.koło zapasowe 36.pojazd zarejestrowany w Polsce 37.aktualne badania techniczne ważna min. 6 m-c 38.aktualne ubezpieczenie OC ważne min. 3 m-c 39.karta pojazdu 40.komplet kluczyków 41.zużycie wszystkich opon max. 30% 42.opony przednie radialne prowadzące, tylne radialne napędowe 43.pasy bezpieczeństwa kierowcy i pasażera 44.wycieraczki szyby przedniej 45.gwarancja na kompletny pojazd min. 3 m-c 46.maksymalny przebieg ok. 200 000 km. 47. pojazd sprawny technicznie POJAZD SPRAWNY TECHNICZNIE - wykonawca przedstawi aktualne wyniki pomiarów czynników szkodliwych w środowisku pracy kierowcy oferowanego pojazdu. Wielkość czynników nie może przekracza wielkości dopuszczalnych. Przedstawić wyniki badań. 1.wibracja ogólna - podać wartość 2.wibracja miejscowa - podać wartość 3.hałas słyszalny - podać wartość WYMOGI ODNOŚNIE CZYSTOŚCI SPALIN DLA NORM EURO-3 WG WYNIKÓW BADAŃ W TEŚCIE ETC: 1.CO - dopuszczalna wartość - 2,10 g/kWh 2.HC - dopuszczalna wartość - 0,66 g/kWh 3.NOx - dopuszczalna wartość - 5,0 g/kWh 4.PM - cząstki stałe - dopuszczalna wartość - 0,10 g/kWh OPCJONALNE WYPOSAŻENIE 1.szyberdach 2.elektryczna regulacja przednich reflektorów 3.klimatyzacja 4.radio i głośnik 5.poduszki powietrzne Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt w celu przeprowadzenia oględzin i weryfikacji czy stan techniczny, prawny i wizualny pojazdu jest zgodny ze złożoną ofertą. O terminie oględzin Zamawiający poinformuje Wykonawcą z minimum dwudniowym wyprzedzeniem. UWAGA Po dokonaniu oględzin: - jeśli pojazd spełnia wymogi Zamawiającego zostaną podpisane niezbędne dokumenty i pojazd pozostaje do dyspozycji Zamawiającego; - jeśli nie spełnia wymogów Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do zabrania pojazdu z placu Zamawiającego w tym samym dniu. Wszelkie koszty związane z oględzinami pojazdu ponosi Wykonawca. Niedostarczenie oferowanego samochodu w wyznaczonym terminie będzie oznaczało, że stan techniczny pojazdu jest niezgodny z wymogami określonymi w SIWZ. W takim przypadku oferta zostanie odrzucona. Koszt dostarczenia samochodu ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące) na całość zamówienia. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 02.04.2014 r. do godz. 10:00. 4.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 115) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie ZDiZ). 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach