Przetargi.pl
Dostawa używanej sprawnej technicznie koparko-ładowarki o napędzie kołowym

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-120 Wapno, ul. Świerczewskiego 1A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2611459 , fax. 067 2611019
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Świerczewskiego 1A 1A
    62-120 Wapno, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2611459, fax. 067 2611019
    REGON: 00054632500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wapno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanej sprawnej technicznie koparko-ładowarki o napędzie kołowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej sprawnej technicznie koparko-ładowarki o napędzie kołowym do siedziby zamawiającego. Parametry koparko-ładowarki: 1. Samojezdna maszyna budowlana. 2. Silnik o mocy nie mniejszej niż 71,5 kW. 3. Łyż
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać dostawcy, którzy: a) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) zapoznają się z treścią SIWZ oraz projektem umowy i przyjmą je bez zastrzeżeń, d) złożą ofertę wraz z wymaganymi załącznikami i dokumentami 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków. 1) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Dostawców na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Dostawca spełnia ww. warunki. 2) Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował zasadą spełnia albo nie spełnia. 3) Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania. 4) Ofertę Dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, (jeżeli dotyczy): 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie Dostawcy o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści zgodnej z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2) Oświadczenie Dostawcy o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 -4 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ 3) Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy załącznik nr 5. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1, 2, 3 i 4 niniejszego rozdziału muszą być przedłożone przez każdego Dostawcę. 2) Dostawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Dostawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Dostawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Dostawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Dostawcy. 3. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 i § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Dostawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 ze zm.). 4. Pozostali Dostawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 ze zm.). 5. Dokumenty załączone do oferty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wapno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach