Sąd Apelacyjny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-693 Poznań, ul. Trójpole 21
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8274500, 8274588 , fax. 061 8226420
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Poznaniu
ul. Trójpole 21 21
61-693 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8274500, 8274588, fax. 061 8226420
REGON: 00481842400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy tonerów na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy tonerów na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Poznaniu w okresie roku od dnia podpisania umowy. Szczegółowe informacje na temat rodzaju i liczby tonerów dostępne są w Ogłoszeniu zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego - Sądu Apela - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane będzie wadium w wysokości 2.000 zł. Wykonawcy zakwalifikowani do udziału w licytacji obowiązani będą do wniesienia wadium przed przystąpieniem do licytacji.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawców dokumenty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji z wykorzystaniem wzoru. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących wniosek do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej wniosek, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 5) Wykazu wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej dwie dostawy odpowiadające wartością i zakresem niniejszemu zamówieniu. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek
Dodano: 2016-05-27 - DOSTAWA TUSZY, TONERÓW I AKCESORIÓW
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących lub kopiujących dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2016-05-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu..
Dodano: 2016-03-22 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni
Dodano: 2016-03-11 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
Dodano: 2016-03-09 - Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów oraz kopert z nadrukiem (logo i adres Zamawiającego)
Dodano: 2016-02-19 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-02-11