Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg
- Adres: 00-390 Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 596 41 11 , fax. 22 596 41 13
- Data zamieszczenia: 2020-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
00-390 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 596 41 11, fax. 22 596 41 13
REGON: 14060331300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucje kultury wpisane do RIK
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa usług wsparcia technicznego dla produktów Microsoft. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa usług bezpośredniego wsparcia producenta oprogramowania dla produktów Microsoft Zamawiającego w wymiarze 360 godzin w ciągu roku. Usługi będą dostarczane przez Wykonawcę w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu umowy stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisowych aplikacji HIS Medicus On-line dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Dodano: 2024-04-19 - Świadczenie usługi utrzymania i wsparcia technicznego dotyczącego: aplikacji do obsługi dokumentów planistycznych oraz aplikacji do gospodarowania gruntami (...)
Dodano: 2024-04-08 - Świadczenie usługi utrzymania stabilności działania systemu Atmosfera przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2024-03-14 - Świadczenie usługi serwisu (rozbudowa, upgrade, uptade, opieka autorska) Systemu SOZAT z uwzględnieniem prawa opcji na świadczenie usługi serwisu oraz opieki autorskiej systemu Ekopłatnik
Dodano: 2023-12-14 - Opieka serwisowa, nadzór nad prawidłowością działania oprogramowania do systemu informatycznego: System Informacji Przestrzennej (GIS), Warszawska Mapa Bezpieczeństwa.
Dodano: 2023-11-09 - Wsparcie rozszerzone dla SAP-HANA
Dodano: 2023-07-12 - Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu eDOKweb na okres 24 miesięcy
Dodano: 2023-05-26 - Odnowienie świadczenia usługi utrzymania i modyfikacji systemu Atmosfera przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2023-04-19 - Usługa serwisowa systemu Medicus-online
Dodano: 2023-04-04 - Usługa serwisowa i wsparcia technicznego systemu PatARCH.
Dodano: 2022-10-28