Przetargi.pl
Zakup wsparcia do posiadanych licencji do urządzeń load balancer

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-175 Warszawa, Jana Pawła II nr 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Jana Pawła II nr 70
    00-175 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 010613083
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyPaństwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wsparcia do posiadanych licencji do urządzeń load balancer
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (zwanej dalej „Zamawiającym”) Usługi Wsparcia Producenta Oprogramowania dla posiadanych licencji do urządzeń load balancer wymienionych w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 9 do specyfikacji warunków zamówienia (dalej: SWZ), zgodnie z ogólnymi warunkami Producenta oraz projektowanymi postanowienia umowy (dalej: ppu).1.2. Zamawiający będzie uprawniony do korzystania z Usługi Wsparcia Producenta Oprogramowania na podstawie Umowy przez okres 24 miesięcy, począwszy od dnia wskazanego w podpisanym bez zastrzeżeń przez upoważnionych przedstawicieli Stron Protokole odbioru, o którym mowa w § 2 ust. 4 ppu, nie wcześniej niż od 17 listopada 2024 r.2. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach