Przetargi.pl
Dostawa urządzeń zabawowych i urządzeń do ćwiczeń siłowych zewnętrznych w związku z realizacją operacji pt.: 1.Przebudowa placu zabaw dla dzieci w miejscowości Krasnobród 2.Utworzenie skwerku rekreacyjno - sportowego w miejscowości Krasnobród

Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne dla Dzieci im. Janusza Korczaka ogłasza przetarg

  • Adres: 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6607102 , fax. 084 6607339
  • Data zamieszczenia: 2011-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne dla Dzieci im. Janusza Korczaka
    ul. Sanatoryjna 1 1
    22-440 Krasnobród, woj. lubelskie
    tel. 084 6607102, fax. 084 6607339
    REGON: 00030142800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-krasnobrod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń zabawowych i urządzeń do ćwiczeń siłowych zewnętrznych w związku z realizacją operacji pt.: 1.Przebudowa placu zabaw dla dzieci w miejscowości Krasnobród 2.Utworzenie skwerku rekreacyjno - sportowego w miejscowości Krasnobród
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Nazwa: Dostawa urządzeń zabawowych i urządzeń do ćwiczeń siłowych zewnętrznych w związku z realizacją operacji pt.: 1.Przebudowa placu zabaw dla dzieci w miejscowości Krasnobród 2.Utworzenie skwerku rekreacyjno - sportowego w miejscowości Krasnobród 3.2. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych; Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części w niniejszym postępowaniu, jednakże w obrębie danej części może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w obrębie konkretnej części dostaw. Każda z części traktowana jest oddzielnie i podlegała będzie odrębnej ocenie. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza w obrębie danej części dostaw. b. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych; c. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zamówień uzupełniających; d. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej Zamawiający oświadcza, iż Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju Osi IV LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi 3.3. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń zabawowych i urządzeń do ćwiczeń siłowych zewnętrznych w związku z realizacją operacji: - Przebudowa placu zabaw dla dzieci w miejscowości Krasnobród, - Utworzenie skwerku rekreacyjno - sportowego w miejscowości Krasnobród, w obrębie niżej wymienionych części dostaw: Część 1: Dostawa urządzeń zabawowych na plac zabaw dla dzieci, Część 2: Dostawa urządzeń do ćwiczeń siłowych zewnętrznych na skwerek rekreacyjno - sportowy, Część 3: Dostawa ogrodzenia na skwerek rekreacyjno - sportowy, 2.Przedmiot zamówienia opisany jest w: - załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załączniku nr 9 do SIWZ - Opis techniczny robót budowlanych na Przebudowę placu zabaw dla dzieci w miejscowości Krasnobród - wyciąg (pięć stron) - załączniku nr 10 do SIWZ - Opis techniczny robót budowlanych na Utworzenie skwerku rekreacyjno - sportowego w miejscowości Krasnobród - wyciąg (sześć stron) Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych i opisanych w opisach technicznych w załącznikach nr 9 i 10 do SIWZ. Jednakże urządzenia oferowane przez wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.Urządzenia, wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ w częściach 1 i 2 dostaw muszą posiadać: - certyfikaty zgodności, wydane przez jednostkę certyfikującą, wskazujące iż wyrób - urządzenie spełnia wymagania bezpieczeństwa zawarte w odpowiednich normach lub - deklaracje zgodności, wystawione przez producenta 4.Dowóz urządzeń i ogrodzenia, odbywać się będzie na koszt i ryzyko transportem wykonawcy do siedziby zamawiającego, pod adres wskazany w części I SIWZ. 5.Urządzenia i ogrodzenie zostaną zlokalizowane w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 1,na działce nr ewid. 1228. Montażu urządzeń i ogrodzenia dokona Zamawiający we własnym zakresie, po udzieleniu instrukcji montażu przez Wykonawcę. 3.4. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w ofercie przetargowej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. 3.5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1/ Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2/ Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3/ Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4/ Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3.6. Wymagania dot. gwarancji: Dla części 1 i 2 dostaw: Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji. Materiały wykorzystane przez Wykonawcę przy realizacji zadania muszą odpowiadać odpowiednim normom technicznym i branżowym. Dla części 3 dostaw: Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji. Materiały wykorzystane przez Wykonawcę przy realizacji zadania muszą odpowiadać odpowiednim normom technicznym i branżowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-krasnobrod.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach