Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Lubartów - organizacja placów zabaw

Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 18A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8545917 , fax. 81 8552357
  • Data zamieszczenia: 2014-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie
    ul. Lubelska 18A 18A
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 81 8545917, fax. 81 8552357
    REGON: 43061093200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uglubartow.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Lubartów - organizacja placów zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie udzielane jest w ramach projektu - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia polega na dostawie i montażu wyposażenia placów zabaw zapewniającego odpowiedni poziom edukacji dzieci od lat 3 w dziesięciu oddziałach przedszkolnych na terenie gminy Lubartów. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wykazem wyposażenia - zał.7.1- ( I cz. zamówienia) i zał.7.2- ( II cz .zamówienia) do SIWZ na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące dwie części: I Część zamówienia - ORGANIZACJA PLACU ZABAW W BRZEZINACH, ŁUCCE, NOWODWORZE, SKROBOWIE, WÓLCE ROKICKIEJ Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i kompletny montaż wraz z wykonaniem fundamentów betonowych wyposażenia placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w m. Brzeziny, Łucka, Nowodwór, Skrobów, Wólka Rokicka, dostawę i montaż ogrodzenia panelowego wraz z furtką dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w m. Skrobów, Wólka Rokicka, wykonanie bezpiecznej nawierzchni syntetycznej placu zabaw dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w m. Łucka, Nowodwór, Skrobów. Wspólny Słownik zamówień (CPV): 37.53.52.00-9 Wyposażenie placów zabaw 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji II Część zamówienia - ORGANIZACJA PLACU ZABAW W ANNOBORZE I SZCZEKARKOWIE Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i kompletny montaż wraz z wykonaniem fundamentów betonowych wyposażenia placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w m. Annobór, Szczekarków Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9 Wyposażenie placów zabaw 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Przedmiot zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawarty został : - dla części I - w załączniku nr 7.1. do SIWZ; - dla części II - w załączniku nr 7.2. do SIWZ; Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z w/w załącznikami dla poszczególnych części zmówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym: załącznik nr 4 a do SIWZ - dla I części przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 b do SIWZ - dla II części przedmiotu zamówienia dokumenty dostępne są na stronie internetowej zamawiającego. Wszystkie zaproponowane urządzenia powinny odpowiadać wymaganiom normy PN 1176:2009. Urządzenia powinny być nowe i nieuszkodzone, bez oznak korozji i zabrudzeń. Urządzenia powinny być wykonane z materiałów zgodnych z załączonymi opisami technicznymi urządzeń.. Wszystkie urządzenia muszą posiadać poziom 0,00 montażu oraz tabliczkę znamionową. Urządzenia powinny być zgodne z zamieszczonymi opisami urządzeń. Urządzenia powinny odpowiadać opisom przedstawionym w SIWZ. Wymiary podanych urządzeń są wymiarami minimalnymi, dopuszcza się wymiary większe od podanych w SIWZ przy założeniu że podczas montażu zostaną zachowane strefy bezpieczeństwa. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego lub lepszego poziomu jakościowego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność oraz estetykę jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Urządzenia do zabaw ruchowych i sprawnościowych muszą być usytuowane z zachowaniem odpowiedniej strefy bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania, normami PN 1176:2009 oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa, w tym określonych w treści SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu urządzeń niespełniających wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowe dane techniczne dotyczące elementów składowych urządzeń określa: - SIWZ Wszystkie nazwy producentów i nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej służą jedynie do określenia parametrów technicznych tych urządzeń i materiałów, co oznacza, że zamawiający dopuszcza materiały i urządzenia równoważne. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności proponowanych rozwiązań, które nastąpi na etapie wyboru oferty, spoczywa na Wykonawcy i odbywać się będzie poprzez porównanie tabelaryczne parametrów i zastosowanych materiałów dot. urządzeń opisanych w niniejszej SIWZ i urządzeń proponowanych przez Wykonawcę. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku z specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się kwotę wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości: dla I część zamówienia - ORGANIZACJA PLACU ZABAW W BRZEZINACH, ŁUCCE, NOWODWORZE, SKROBOWIE, WÓLCE ROKICKIEJ - 10 000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100) dla II część zamówienia - ORGANIZACJA PLACU ZABAW W ANNOBORZE I SZCZEKARKOWIE - 230,00 zł (słownie : dwieście trzydzieści złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. 09.12.2014 r. do godz.10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) UWAGA! Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy p.z.p, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie ul. Lubelska 18 a 21-100 Lubartów w Banku Peko S.A. 30 12405497 1111 0010 5784 9675, z dopiskiem : Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ,, Modernizację oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Lubartów - organizacja placów zabaw - część I , II zamówienia* ( nieodpowiednie skreślić) Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach , dokumenty te należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Szczegółowe informacje na temat form wnoszenia wadium, przypadków zatrzymania wadium, terminu zwrotu wadium zawarto w art.45-46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglubartow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach