Przetargi.pl
ORGANIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINIE DOROHUSK

Urząd Gminy Dorohusk ogłasza przetarg

  • Adres: 22-175 Dorohusk, ul. I Armii Wojska Polskiego 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5661089 w. 20 , fax. 82 5661061
  • Data zamieszczenia: 2015-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dorohusk
    ul. I Armii Wojska Polskiego 50 50
    22-175 Dorohusk, woj. lubelskie
    tel. 82 5661089 w. 20, fax. 82 5661061
    REGON: 00053787500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dorohusk.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINIE DOROHUSK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje Organizację placów zabaw przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Dorohusk w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Część 1- Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Brzeźnie. Część 2- Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Świerżach, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i zamontowany na koszt Wykonawcy oferty w miejscach wskazanych przez zamawiającego przy SP w Świerżach i SP w Brzeźnie. Wszystkie urządzenia muszą być dopuszczone do użytku w placówkach oświatowych. 3. Zamawiający zastrzega, iż wartość zamówienia na każdą część nie może przekroczyć maksymalnych stawek przedstawionych w załącznik nr 19. Wykaz maksymalnych stawek dla towarów i usług w ramach projektu systemowego pt: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych (Poddziałanie 9.1.1 POKL) w roku 2014 w woj. Lubelskim dostępnym na stronie www.efs.lubelskie.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Wadium ma być wniesione w kwocie 1 000,00 PLN na każdą część. Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia składa dwa wadia osobno na każdą część. 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42 poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Leśniowice O/Dorohusk. 38 8195 0009 2002 0030 0025 0023. Jako tytuł wpłaty należy wpisać Wadium - plac zabaw przy Sp w Brzeźnie lub Wadium- plac zabaw przy SP w Świerżach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: bezpłatny serwis i konserwacja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dorohusk.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach