Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa urządzeń wspomagających słyszenie oraz ich montaż i konfiguracja w pięciu salach wykładowych IFP UAM ul. Fredry 10 w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa urządzeń wspomagających słyszenie oraz ich montaż i konfiguracja w pięciu salach wykładowych IFP UAM ul. Fredry 10 w Poznaniu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj: 2.a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6.Wykonawca winien ponadto spełnić wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. 7.Złożą ofertę i wycenią przedmiotowe zamówienie, 8.Udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia oraz udzielą gwarancji zgodnej z wymogami SIWZ. 9.Zaakceptują istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ, 10.Zaakceptują termin wykonania zamówienia, 11.Zaakceptują termin związania ofertą, 12.Wskażą części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, 13.W przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego wykonawca dołączy do oferty katalogi, foldery oferowanego sprzętu z opisem technicznym zawierającym parametry techniczne oferowanego sprzętu, z którego by jasno wynikało który sprzęt został zaoferowany Zamawiającemu. 14.Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie IX.12 SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. 15.Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, bądź odrzuceniem jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy 2.Formularz cenowy 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 5.Prezentacja oferty asortymentowej Wykonawcy: w przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego do opisanego w SIWZ, do oferty należy dołączyć katalogi, foldery zawierające parametry techniczne proponowanego sprzętu z wyraźnym wskazaniem sprzętu, którego opis dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę enkodera - dekodera
Dodano: 2016-01-13 - wyposażenie sali wykładowej w kompleksowy zestaw aparatury audiowizualnej
Dodano: 2015-07-31 - Dostawa sprzętu nagłaśniającego na wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kleszczewie
Dodano: 2015-05-22 - Założenie systemu monitoringu obiektów DPS w Chlebnie
Dodano: 2015-04-03 - Wykonanie monitoringu
Dodano: 2015-03-31 - Założenie monitoringu
Dodano: 2015-03-26 - Monitoring
Dodano: 2015-03-25 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do przedszkola w ramach realizacji projektu pn. Wesoły przedszkolak
Dodano: 2014-10-06 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do przedszkola w ramach realizacji projektu pn. Wesoły przedszkolak oraz projektora wraz z akcesoriami do Urzędu Gminy w Krzymowie
Dodano: 2014-09-15 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do punktu przedszkolnego w ramach realizacji projektu pn. Wesoły przedszkolak
Dodano: 2014-08-26