Polska Agencja Kosmiczna ogłasza przetarg
- Adres: 80-172 Gdańsk, Trzy Lipy
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 22 182 25 24, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2017-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Kosmiczna
Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. +48 22 182 25 24, , fax. -
REGON: 360992221 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://polsa.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarek dla Polskiej Agencji Kosmicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarek dla Polskiej Agencji Kosmicznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zakres obowiązków wykonawcy został szczegółowo określony w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego – stanowiące załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 4. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego oraz z zamówienia objętego prawem opcji. Zakresy rzeczowe i ilościowe składające się na zamówienie podstawowe zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w załączniku nr 6 i 7 do SIWZ – Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 – załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwa w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie lub innych dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do przepisu art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, 5) Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw (jeśli dotyczy) – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w myśl przepisu art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 6) Wypełniony wykaz cenowy – załącznik nr 4 do SIWZ. 7) Wypełniony OPZ – załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2023-05-24 - Dostawa laptopów, komputerów stacjonarnych, monitorów oraz oprogramowania biurowego w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK „Cyfrowa szkoła” dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia pracowni
Dodano: 2021-01-13 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK „Cyfrowa szkoła” dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia pracowni
Dodano: 2020-11-16 - Dostawa sprzętu i materiałów informatyki na potrzeby Komendy Miejskiej PSP w Gdańsku
Dodano: 2020-10-02 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO DO KPP W PRUSZCZU GDAŃSKIM ORAZ KMP W SŁUPSKU.
Dodano: 2020-07-17 - dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni
Dodano: 2019-12-02 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w roku szkolnym 2019-2020 oraz materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć
Dodano: 2019-11-18 - Wdrożenie systemu WiFi w budynku biurowym przy ul. Witomińskiej 29 w Gdyni
Dodano: 2019-09-24 - dostawa taśm LTO-6 na potrzeby Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2019-04-04