Przetargi.pl
Dostawa urządzeń warsztatowych na potrzeby stacji kontroli pojazdów i poddziałów remontowych batalionu remontowego w Kołobrzegu będącego na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń warsztatowych na potrzeby stacji kontroli pojazdów i poddziałów remontowych batalionu remontowego w Kołobrzegu będącego na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa urządzeń warsztatowych na potrzeby stacji kontroli pojazdów i poddziałów remontowych batalionu remontowego w Kołobrzegu będącego na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, zgodnie z wymaganiami technicznymi, funkcjonalnymi i jakościowymi określonymi w opisach stanowiących załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje trzy (3) zadania: 1) Dostawę narzędzi diagnostycznych: (a) Przyrządu badania hamulca najazdowego – 1 kpl. (b) Przyrządu do diagnostyki geometrii kół – 1 kpl. 2) Dostawę wysokociśnieniowej aparatury czyszczącej: (a) Myjki wysokociśnieniowej z funkcją podgrzewania wody – 1 kpl. 3) Dostawę urządzeń warsztatowych: (a) Wózek narzędziowy – 3 kpl. (b) Prostownik rozruchowy – 2 kpl. 3. Istotne wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Dostarczone urządzenia warsztatowe muszą być fabrycznie nowe w kategorii I, w pierwszym gatunku, nie używane, nie regenerowane, zgodne z dokumentacją techniczną producenta oraz wolne od wad fizycznych i prawnych oraz być dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 2) Urządzenia warsztatowe muszą być zgodne z wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia, a w szczególności do zapisów określających wymagania dotyczące jakości i przeznaczenia oferowanych produktów. Ponadto towar musi posiadać etykiety w języku polskim, które w jasny sposób będą określać dostarczony towar, posiadać instrukcje obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne z wykazem punktów serwisowych. 3) Urządzenia elektryczne oraz mechaniczne które są używane do pracy pod obciążeniem muszą posiadać oznakowanie CE oraz deklarację zgodności zgodną z wymaganiami zasadniczymi, potwierdzającą uprawnienia do oznakowania przedmiotu umowy przez producenta zgodnie z aktualnymi przepisami. 4) Urządzenia warsztatowe muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację urządzenia np. ilość, rodzaj, parametry itp. bez konieczności naruszania opakowania. Urządzenia muszą być dostarczone w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi oraz zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych. 5) Dostawa urządzeń warsztatowych obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy transportu produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami rozładunku, (dotyczy wszystkich zadań). Przesyłki dostarczane przez firmy kurierskie nie będą przyjmowane. 6) Dostawa urządzeń warsztatowych obejmuje koszty związane z montażem urządzeń w miejscu przeznaczenia oraz przeszkoleniem dwóch pracowników odnośnie ich obsługi w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi przedmiotu umowy w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, (dotyczy zadania nr 1). 4. Informacja o miejscu realizacji zamówienia, miejscem odbioru urządzeń warsztatowych (dotyczy wszystkich zadań): 1) Magazyny Zamawiającego w Jednostce Wojskowej 2117 w Kołobrzegu przy ul. Koszalińskiej 76. 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko oraz dokonać rozładunku przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zmawiającego. 5. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 2) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dla każdego zadania oddzielnie). 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SIWZ „Formularz oferty”. 1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 2) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wypełniony formularz oferty. 3. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach