Przetargi.pl
Dostawa narzędzi oraz sprzętu warsztatowego - znak postępowania 870/2019.

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
    ul. Główna 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261474572, fax. 261474571
    REGON: 32099164900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SKARB PAŃSTWA - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa narzędzi oraz sprzętu warsztatowego - znak postępowania 870/2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi oraz sprzętu warsztatowego. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem rodzaju oraz ilości zamawianego towaru określono załączniku do SIWZ: opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy. 2) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia obejmować będzie: koszt dostawy towaru, koszt rozładunku towaru, 3) Wykonawca odpowiada za rozładunek przedmiotu zamówienia, który obejmuje zdjęcie towaru z pojazdu i ułożenie w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. 4) Wszystkie koszty pośrednie związane z dostawą towarów do siedziby Zamawiającego należy wkalkulować w cenę towarów. 5) Zamawiający żąda aby Wykonawca dostarczył sprzęt poz. nr 1 (zadanie nr 2) oraz poz. nr 3 (zadanie nr 7) identyczny jak w formularzu cenowo – ofertowym tj. pod taką samą nazwą towaru oraz nazwą producenta, ponieważ jest to doposażenie sprzętu, który już posiadamy. 2. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia - zadania (art. 36aa ust. 2): Zadanie nr 1: Meble warsztatowe, przechowywanie. Zadanie nr 2: Narzędzia ręczne z napędem lub bez, zestawy narzędzi, drobne wyposażenie i materiały. Zadanie nr 3: Rozmaity, specjalistyczny sprzęt warsztatowy przeznaczony do obsługi i naprawy Zadanie nr 4: Urządzenia i narzędzia pomiarowe. Zadanie nr 5: Sprzęt do przeładunku (transportowy), Zadanie nr 6: Podnośniki, dźwigników, lewarki Zadanie nr 7: Sprzęt oświetleniowy elektryczny, przenośny i ręczny, sprzęt do wytwarzania i dystrybucji energii. 3. Zamawiający nie dopuszcza „tworzenia” zestawów narzędzi przez Wykonawcę. Zestaw musi być utworzony przez jednego producenta, posiadać symbol katalogowy/symbol producenta oraz opis zestawu w języku polskim. 4. Opakowania/etui/pudełka/wózki/skrzynie zestawów narzędzi muszą mieć wybity bądź napisany symbol producenta. 5. W formularzu należy wpisać numer katalogowy producenta oferowanych towarów. 6. Jeśli producent oferowanych towarów wymaga kart gwarancyjnych bądź rejestracji elektronicznej to Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wypełnione karty i potwierdzenie rejestracji elektronicznej. 7. Na każde wezwanie Zamawiającego (bezwzględnie Wykonawca który zostanie zakwalifikowany do II ETAPU) do każdej pozycji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kartę charakterystyki (lub inny dokument) w języku polskim, z którego jasno będzie wynikało, że zaproponowany sprzęt/narzędzia spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego, (przez kartę charakterystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk ryciny ze strony internetowej z opisem i charakterystyką danego produktu, potwierdzone za zgodność z oryginałem). 8. Kody kreskowe Sprzęt powinien być znakowany jako wyrób detaliczny i posiadać nr GTIN wraz ze stosowną symboliką kodu kreskowego. W przypadku gdy wyroby nie są oznaczone nr GTIN, Wykonawca wystawi i dostarczy wraz z wyrobem dodatkową etykietę logistyczną GS1-128 z użyciem IZ. która powinna spełniać wymagania opisane w § 4 pkt.5 ppkt.5 załącznika do decyzji 3/MON i zawierać: A) SSCC jednostki logistycznej z IZ 00 B) GTIN wyrobu w ilości stanowiącej jednostkę logistyczną z IZ 01 C) Data produkcji z IZ 11 D) Numer seryjny z IZ 21 E) Data gwarancji producenta lub data ważności z IZ 17 (jeżeli występuje) F) numer partii z IZ 10 ( jeżeli występuje) oraz dodatkowo: Jednolity indeks Materiałowy przekazany przez Zamawiającego Wykonawcy Unikalny numer magazynowy NATO NSN ( ang. NATO Stock Number) – o ile został nadany dla danego towaru. Dodatkowe informacje w zakresie IZ GTIN SSCC dostępne są u organizatora systemu GS-1 w Polsce. - Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. Wykonawca wypełni Kartę Wyrobu której wzór określa załącznik nr 8 do SIWZ. Wypełnioną Kartę Wyrobu w postaci elektronicznej (format EXCEL) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ( w celu określenia prawidłowych danych w zakresie JIM i ewentualnie skorygowania błędów w karcie) i następnie przekaże Zamawiającemu minimum na siedem dni przed dostarczeniem towarów. Uwaga: Cena jednostkowa asortymentu nie może przekroczyć wartości środka trwałego, tj. 10 000,00 złotych brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – załącznik do SIWZ; 2) formularz cenowy – załącznik do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach