Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych, płynów do spryskiwaczy i płynu typu AdBlue lub równoważnego w latach 2017-2019

Nadleśnictwo Chojna ogłasza przetarg

  • Adres: 74500 Chojna, ul. Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 141 077 , fax. 914 141 086
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Chojna
    ul. Szczecińska 36
    74500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 141 077, fax. 914 141 086
    REGON: 81053905400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://chojna.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zarządzający Własnością Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw płynnych, płynów do spryskiwaczy i płynu typu AdBlue lub równoważnego w latach 2017-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składają się zakupy bezgotówkowe paliwa do samochodów służbowych oraz sprzętu silnikowego używanego przez Nadleśnictwo Chojna na terenie całego kraju, zakupy samochodowych środków czyszczących tj. płynów do spryskiwaczy szyb, wodnego roztworu mocznika o nazwie handlowej AdBlue lub równoważnego. Zamówienie obejmuje: 1) tankowanie benzyny bezołowiowej E-95 - bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiającego na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy w ilości do 5 000 litrów. 2) tankowanie oleju napędowego - bezpośrednio do zbiorników pojazdów i sprzętu Zamawiającego na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy w ilości do 53 000 litrów. 3) Zakup letnich płynów do spryskiwaczy szyb w ilości do 13 szt. w opakowaniach o pojemności co najmniej 4 l każdy na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy. 4) Zakup zimowych płynów do spryskiwaczy szyb w ilości do 8 szt. w opakowaniach o pojemności co najmniej 4 l każdy na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy. 5) Zakup płynu AdBlue lub równoważnego w ilości do 10 szt. w opakowaniach co najmniej 18 l każdy na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy. Podana ilość paliw, płynów do spryskiwaczy szyb, płynu AdBlue lub równoważnego stanowi tylko przybliżoną ilość towaru przewidzianą do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający informuje, iż w rzeczywistości ilości zamawianego paliwa i płynów mogą być mniejsze. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. Paliwo winno spełniać wymagania oraz obowiązujące normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r, poz. 1680). Zakupy w/w paliw dokonywane będą sukcesywnie (w miarę potrzeb Zamawiającego) za pomocą kart wystawionych na numer rejestracyjny samochodu /numer sprzętu. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Karty będą wydawane Zamawiającemu odpłatnie, a w razie ich utraty Wykonawca wyda odpłatnie karty dodatkowe lub zamienne. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie prowadzenie pełnego monitoringu transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). Istnieje możliwość przedstawiania monitoringu transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu) tylko w raporcie sprzedaży przesyłanym do Zamawiającego drogą mailową. Zamawiający jest uprawniony do zwiększenia zamówienia dostawy poszczególnych asortymentów, analogicznych jak opisane w przedmiocie zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu asortymentów objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zakup. Dostawa będąca przedmiotem Opcji może być zrealizowana do wartości 30% wartości przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09130000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017r., poz. 220 z późniejszymi zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty cenowej. 2. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach