Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7816814 , fax. 022 7816813
- Data zamieszczenia: 2010-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Wojska Polskiego 10 10
05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
tel. 022 7816814, fax. 022 7816813
REGON: 00052728500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń technologicznych zaplecza kuchennego dla potrzeb Publicznego Przedszkola Nr 3 w Ząbkach przy ul. Westerplatte 1/11 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup, dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń. 2.Wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3.Informacje ogólne: 3.1.Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców; 3.2.Zamawiający, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zastrzega sobie prawo modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zostanie umieszczona na stronie internetowej i będzie dla wykonawców wiążąca. Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści Ogłoszenia, ogłoszenia o zmianie Ogłoszenia zostanie zamieszczona w Biuletynie Zamówień Publicznych i na stronie internetowej; 3.3.W nawiązaniu do zapisów w pkt 4.2. Zamawiający zaleca Wykonawcom śledzenie strony internetowej, na której została zamieszczona niniejsza SIWZ, w celu zapoznania się z ewentualnymi dodatkowymi informacjami czy modyfikacjami SIWZ w przedmiotowym postępowaniu; 3.4.We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów i urządzeń, Zamawiający dodaje zapis lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego; 3.5.Wykonawca, przed złożeniem oferty, zobowiązany jest do zapoznania się z treścią SIWZ, a w szczególności z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami udziału w postępowaniu; 3.6.Wykonawca jest zobowiązany wskazać w Formularzu ofertowym części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 393140006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP WYPOSAŻENIA DO SAMORZĄDOWEGO PRZEDSZKOLA W BIELSKU
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu kuchennego dla Oddziału WDW Jurata ul. Helska 2, 84-150 Hel nr sprawy DW/O/J/PZP/18/2016
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa urządzeń i mebli gastronomicznych wraz z ich instalacją i towarzyszącymi robotami budowlanymi w barze samoobsługowym w budynku K Kancelarii Sejmu
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa urządzeń i mebli gastronomicznych wraz z ich instalacją i towarzyszącymi robotami budowlanymi w barze samoobsługowym w budynku K Kancelarii Sejmu
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa drobnego sprzętu i urządzeń kuchennych dla DW WAM Sp. z o.o. Oddział WDW JURATA Nr postępowania: DW/O/JS/PZP/J-17/2015
Dodano: 2015-07-10 - Dostawa sprzętu gastronomicznego dla DW WAM Sp.z o.o. Oddział WDW Międzyzdroje, Numer sprawy: DW/O/MIE/PZP/04/2015
Dodano: 2015-06-19 - Zakup wyposażenia kuchni do: świetlic wiejskich w: Ojrzeniu, Kraszewie, Młocku, Nowej Wsi, Żochach
Dodano: 2014-09-12 - Zakup wyposażenia do: świetlic wiejskich w: Ojrzeniu, Kraszewie, Młocku, Nowej Wsi, Żochach; siłowni wiejskich w Ojrzeniu i Kraszewie
Dodano: 2014-08-28 - DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA PRACOWNI GASTRONOMICZNYCH W RAMACH REALIZOWANEGO PRZEZ POWIAT WARSZAWSKI ZACHODNI PROJEKTU PN. INWESTYCJA W PRZYSZŁOŚĆ FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI DZIAŁANIE 9.2 - PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO
Dodano: 2014-04-24 - DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA PRACOWNI GASTRONOMICZNYCH W RAMACH REALIZOWANEGO PRZEZ POWIAT WARSZAWSKI ZACHODNI PROJEKTU PN. INWESTYCJA W PRZYSZŁOŚĆ FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI DZIAŁANIE 9.2 - PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO.
Dodano: 2014-04-09