Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ogłasza przetarg
- Adres: 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4921134, 4921135 , fax. 224 921 149
- Data zamieszczenia: 2018-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Al. Jerozolimskie 181 C
02-222 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4921134, 4921135, fax. 224 921 149
REGON: 1552496010000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.urpl.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń skanujących i drukujących, przeznaczonych do systemu elektronicznego zarządzania dokumentami (EZD) oraz dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostarczenie i sprzedaż na rzecz zamawiającego wymienionych niżej urządzeń w danej liczbie: ZADANIE NR 1: wysokowydajny skaner dokumentów (biurkowy) – 7 szt. identycznych, wysokowydajny skaner dokumentów (biurkowy) ze skanowaniem płaskim – 2 szt. identyczne, termotransferowa drukarka etykiet – 40 szt. identycznych, przewodowy czytnik kodów kreskowych – 30 szt. identycznych, bezprzewodowy czytnik kodów kreskowych – 10 szt. identycznych; ZADANIE NR 2: komputer stacjonarny (biurkowy) typu All-in-One – 100 szt. identycznych, komputer przenośny (laptop) – 10 szt. identycznych. Wymagane parametry techniczne, funkcjonalne, gwarancyjne i serwisowe opisano w odpowiednich dla ww. ZADAŃ zestawieniach zawartych w pkt 1, 2 załącznika nr 1 OFERTA. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane urządzenia pochodziły z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta urządzenia oraz każdy element przedmiotu dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, spełniający wszystkie wymagania określone w ww. zestawieniach i dobrej jakości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 3 000 PLN (słownie złotych: trzy tysiące) w przypadku oferowania ZADANIA NR 1 oraz 6 000 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy) w razie oferowania ZADANIA NR 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa materiałów biurowych dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
Dodano: 2023-05-22 - Dostawa i montaż wyposażenia: AGD, sprzętu elektrycznego do nowego przedszkola przy ul. Cokołowej 2 w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
Dodano: 2022-12-16 - Dostawa komputerów Mini PC dla Polskiej Akademii Nauk
Dodano: 2022-11-16 - Zawarcie umowy ramowej na dostawę i/lub na zakup komputerów, sprzętu komputerowego, ... wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia um. ramowej
Dodano: 2022-10-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wraz z serwisem
Dodano: 2021-11-25 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2021-05-28 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-10-16 - Dostawa urządzenia HSM na potrzeby rozbudowy środowiska testowego systemu mObywatel
Dodano: 2020-10-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-09-02