Przetargi.pl
Dostawa urządzeń powielających i niszczarek

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2013-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń powielających i niszczarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń powielających i niszczarek. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Świadczenie bezpłatnych usług związanych z eksploatacją kserokopiarek w okresie 36 miesięcy, zwanych dalej serwisem gwarancyjnym kserokopiarek. 2.2. Świadczenie bezpłatnych usług związanych z eksploatacją niszczarek w okresie 24 miesięcy, zwanych dalej serwisem gwarancyjnym niszczarek. 2.3. Przez wykonanie dostawy kserokopiarek i niszczarek rozumie się: 2.3.1. dostarczenie kserokopiarki i niszczarki pod adres wskazanych przez zamawiającego, zlokalizowany na terenie województwa dolnośląskiego, 2.3.2. wniesienie kopiarki i niszczarki do pomieszczenia docelowego wskazanego przez Zamawiającego, 2.3.3. podłączenie i uruchomienie urządzenia, 2.3.4. przeszkolenie dwóch pracowników w zakresie obsługi urządzenia, 2.3.5. przekazanie dokumentów, w tym instrukcji obsługi w języku polskim, 2.4. Przez wykonanie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego kserokopiarek rozumie się: 2.4.1. sprawdzanie i czyszczenie wewnętrzne kserokopiarki, 2.4.2. wymiana części i podzespołów zużytych w toku normalnej pracy urządzenia (np. bębna) lub części i podzespołów uszkodzonych nie z winy użytkownika, 2.4.3. konserwacje i naprawy niezbędne do zapewnienia prawidłowego, bezawaryjnego funkcjonowania kserokopiarek i utrzymania stałej jakości kopii oraz wymianę uszkodzonych (nie z winy użytkownika) lub zużywających się części i podzespołów, 2.4.4. okresowe przeglądy kserokopiarki, zgodnie z zaleceniami producenta, 2.4.5. usunięcie zgłoszonych wad w terminie 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego awarii urządzenia, a w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, w terminie dłuższym, jednak gdyby wada nie była możliwa do usunięcia w terminie 4 dni od daty jej zgłoszenia, Wykonawca ma obowiązek na czas naprawy zapewnić kserokopiarkę o nie gorszych parametrach niż naprawiana, 2.4.6. używać tylko części zamiennych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych do zastosowania przez producenta urządzenia, 2.4.7. uporządkować miejsce wykonania usług po ich zakończeniu, 2.4.8. odebrać celem utylizacji wszelkie zdemontowane części lub podzespoły, w tym zużyte tonery, 2.4.9. kontrola i ocena stanu technicznego kserokopiarki, 2.4.10. założenia i prowadzenia przez Wykonawcę książki serwisowej w miejscu użytkowania kserokopiarki. 2.5. Przez wykonanie serwisu gwarancyjnego niszczarek rozumie się: 2.5.1. sprawdzanie i czyszczenie wewnętrzne niszczarki, 2.5.2. wymiana części i podzespołów zużytych w toku normalnej pracy urządzenia lub uszkodzonych nie z winy użytkownika, 2.5.3. konserwacje i naprawy niezbędne do zapewnienia prawidłowego, bezawaryjnego funkcjonowania niszczarek oraz wymianę uszkodzonych (nie z winy użytkownika) lub zużywających się części i podzespołów, 2.5.4. okresowe przeglądy niszczarek, zgodnie zaleceniami producenta, 2.5.5. usunięcie zgłoszonych wad w terminie 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego awarii urządzenia, a w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, w terminie dłuższym, jednak gdyby wada nie była możliwa do usunięcia w terminie 4 dni od daty jej zgłoszenia, Wykonawca ma obowiązek na czas naprawy zapewnić niszczarkę o nie gorszych parametrach niż naprawiana, 2.5.6. używać tylko części zamiennych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych do zastosowania przez producenta urządzenia, 2.5.7. uporządkować miejsce wykonania usług po ich zakończeniu, 2.5.8. odebrać celem utylizacji wszelkie zdemontowane części lub podzespoły, 2.5.9. założenia i prowadzenia przez Wykonawcę książki serwisowej w miejscu użytkowania niszczarki. 3. Rodzaj asortymentu, jego ilości i charakterystykę oraz minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w formularzu ofertowym - załącznik numer 1 do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 5.1. 30121100-4 - Fotokopiarki. 5.2. 30191400-8 - Niszczarki. 5.3. 50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego. 6. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach przedmiot zamówienia - ze względu na specyfikę (cechy) zamawianego przedmiotu - został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego jest przedstawienie typu (cech) materiału lub technologii oraz efektywniejsza i bardziej adekwatna charakterystyka przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Zamawiający wskazuje na produkt referencyjny jako na szablon, którego cechy i parametry są istotne dla zamawiającego i w pełni oddają potrzeby zamawiającego uzasadnione specyfiką zamówienia. W tym przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych bądź zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, ale oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub innego pochodzenia. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach