Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 18
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8428406 , fax. 059 8428406, 8412443
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
Al. Sienkiewicza 18 18
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8428406, fax. 059 8428406, 8412443
REGON: 00014502300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń oznakowania nawigacyjnego dla Urzędu Morskiego w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń oznakowania nawigacyjnego: 1) lampy FA249 wyposażonej w sterownik światła nawigacyjnego LB120, kolor świecenia - biały (1 zestaw), 2) lampy FA143 wyposażonej w sterownik światła nawigacyjnego LB120, kolor świecenia - zielony, moduł telemetryczny MT101, praca światła nawigacyjnego zsynchronizowana z zestawem zawartym w niniejszym wykazie na pozycji nr 3 (1 zestaw), 3) lampy FA143 wyposażonej w sterownik światła nawigacyjnego LB120, kolor świecenia - czerwony, moduł telemetryczny MT101, praca światła nawigacyjnego zsynchronizowana z zestawem zawartym w niniejszym wykazie na pozycji nr 2 (1 zestaw), 4) sterownika światła nawigacyjnego LB120, kolor świecenia - czerwony (2 sztuki), 5) sterownika światła nawigacyjnego LB120, kolor świecenia - zielony (2 sztuki), 6) sterownika światła nawigacyjnego LB120, kolor świecenia - biały (1 sztuka). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 310000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia podstawowe wymagania, właściwych regulacji Prawa Europejskiego w zakresie zdrowia, bezpieczeństwa i ochrony środowiska - deklarację CE producenta urządzenia w języku polskim. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składają dokument wymieniony w punkcie 5.1.2. SIWZ, potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 4. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone, analogicznie jak w punkcie 4. Wymagany dokument wskazany w punkcie 1.2. SIWZ powinien być złożony przez każdego z Wykonawców odrębnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Gdyńskiego Centrum Sportu
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Gdyńskiego Centrum Sportu
Dodano: 2016-06-09 - Zakup osprzętu elektrotechnicznego
Dodano: 2016-06-07 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fontanny pływającej na Zbiorniku Retencyjnym Srebrniki w Gdańsku dla Gdańskich Melioracji Sp. z o.o
Dodano: 2016-04-19 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fontanny pływającej na Zbiorniku Retencyjnym Srebrniki w Gdańsku dla Gdańskich Melioracji Sp. z o.o.
Dodano: 2016-03-17 - Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-07-24 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Gdyńskiego Centrum Sportu
Dodano: 2015-06-03 - Zakup osprzętu elektrotechnicznego
Dodano: 2015-05-20 - Dostawa systemu nagłośnienia, systemu oświetlenia scenicznego, rzutnika multimedialnego i ekranu, wraz z montażem, jako wyposażenia współczesnego pomieszczeń adaptowanych na cele muzealne pałacu w Waplewie Wielkim
Dodano: 2015-05-18