Przetargi.pl
CRZP 45/09 Dostawa mundurów oficerskich oraz kurtek ortalionowych dla Akademii Morskiej w Gdyni

Akademia Morska w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-225 Gdynia, ul. Morska 81-87
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Gdyni
    ul. Morska 81-87 81-87
    81-225 Gdynia, woj. pomorskie
    REGON: 00014511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CRZP 45/09 Dostawa mundurów oficerskich oraz kurtek ortalionowych dla Akademii Morskiej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest szycie miarowe i konfekcyjne mundurów i kurtek oficerskich uszytych według wzorów określonych w Zarządzeniu Nr 41 Ministra Żeglugi z dnia 15.06.1973 r. w sprawie wzorów umundurowania i oznak uczniów i studentów oraz wzorów umundurowania i oznak służbowych pracowników w szkołach podległych Ministrowi Żeglugi. Wymagania szczegółowe: 1.Mundury powinny być uszyte z gabardyny w kolorze ciemnego granatu o składzie surowcowym 45% wełny i 56% poliestru o masie liniowej (wagowej) 400 ? 16 g. , masie powierzchniowej 260?. - 10 g., oraz odporności na pilling nie mniejszej niż 4 %. 2.Kurtki ortalionowe z ortalionu w kolorze ciemnego granatu o składzie surowcowym: poliester, poliamid WDWO - wodoszczelny, wodoodporny o masie liniowej 254 ? 19 g. Podbitka ocieplaną pikówką o gramaturze nie mniej niż 170 g/m ?. 3.Wykonawca przedstawi próbki materiałów użytych do wykonania zamówienia w celu weryfikacji spełnienia wymaganych parametrów jakościowych. 4.Mundury oficerskie oraz kurtki ortalionowe należy wykonać zgodnie z załączonymi wzorami (załącznik rysunki), które są dodatkowo do wglądu w magazynie AM. 5.Przymiarki do mundurów szytych na miarę powinny odbywać się na terenie miasta Gdynia (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na szycie miarowe w Części 1) Część 1 Szycie miarowe mundurów a) Szycie miarowe mundurów oficerskich damskich z elanowełny -gabardyna ciemny granat według załączonego wzoru rys. 1,4 w ilości 14 kpl. b) Szycie miarowe mundurów oficerskich męskich z elanowełny.- gabardyna ciemny granat według załączonego wzoru rys. 1,3 w ilości 90 kpl. c) Szycie miarowe mundurów oficerskich damskich - tropik beżowy według załączonego wzoru rys. 2 /kurtka/, spódnica rys. 4 w ilości 8 kpl d) Szycie miarowe mundurów oficerskich męskich - tropik beżowy według załączonego wzoru rys. 2,3 w ilości 40 kpl. Część 2 Szycie konfekcyjne mundurów e) Szycie konfekcyjne mundurów oficerskich męskich z elanowełny - gabardyna ciemny granat według załączonego wzoru rys.1,3 w ilości 300 kpl. Część 3 Szycie konfekcyjne kurtek ortalionowych f) Szycie konfekcyjne kurtek ortalionowych ocieplanych w kolorze ciemnego granatu według załączonego wzoru rys. 5 w ilości 200szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 939300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w tym postępowaniu wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, (wiedza i doświadczenie) wykonywali dostawy lub usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem oferowanym dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dotyczy 1 i 2 części zamówienia) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24. Warunki uznaje się za spełnione na podstawie wymienionych w Rozdziale 8 oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wypełniony Formularz II. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek jawnych należy przedłożyć odpowiednie zaświadczenie wystawione dla spółki, 4. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (ZUS), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Rozdział 4 pkt. 2 Zamawiający uzna wykazanie się dwiema dostawami o wartości w kwocie 150 000,00 PLN brutto każda, których przedmiotem były dostawy mundurów - wg Formularza IV - Wykaz usług. 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępniania - jeżeli dotyczy. 7. próbki materiałów tekstylnych użytych do wykonania zamówienia. Próbki materiałów dostarczone przez wykonawców pozostają u Zamawiającego jako część oferty. (wymiary próbek 12cmx20cm)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://akwen.am.gdynia.pl/azp/content.php?article.cat.5
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną