Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 720 366 , fax. 225 720 363
- Data zamieszczenia: 2019-01-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
ul. Żwirki i Wigury 61
02091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 720 366, fax. 225 720 363
REGON: 28891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-148/2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie oraz instruktaż w zakresie obsługi urządzeń chłodniczych, w podziale na części zwane dalej pakietami: Pakiet 1 – otoskop Pakiet 2 – dermatoskop kieszonkowy Pakiet 3 – wózek medyczny Pakiet 4 – uniwersalny rejestrator holterowski EKG Pakiet 5 – dodatkowe stanowisko analizy EEG do aparatu Elmiko EEG Digitrack ( ELM-DTSA01) Pakiet 6 – monitor ryzyka sercowo-naczyniowego Pakiet 7 – aparat do wspomagania oddychania metodą wysokich przepływów HFNC 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby zamawianych urządzeń, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiący Załącznik nr 2.1 - 2.7 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) uzgodnienie terminu dostawy z przedstawicielem Użytkownika, adres i telefon zostanie podany w załączniku nr 3 do umowy – wzór protokołu odbioru; 2) dostawa przedmiotu zamówienia, jego instalacja, uruchomienie oraz instruktaż w zakresie obsługi odbędzie się w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w jednostce organizacyjnej WUM, adres i telefon zostanie podany w załączniku nr 3 do umowy – wzór protokołu odbioru; 3) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy; 4) przekazanie przedmiotu umowy Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 5) w odbiorze uczestniczyć będą osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy lub/i przedstawiciel Działu Kompetencyjnego, adres i nr telefonu podany zostanie w §3 pkt. 3 umowy; 6) przekazanie protokołu odbioru podpisanego przez osoby upoważnione wraz z oryginałem faktury VAT zgodnie ze wskazaniem w zawartej umowie do właściwego Działu Kompetencyjnego lub Kancelarii Uczelni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa systemu ergospirometrycznego do testów wysiłkowych z videonasopharyngoskopem i pulsoksymetrem do diagnostyki hipoksemii wysiłkowej
Dodano: 2023-12-27 - Dostawa systemu ergospirometrycznego do testów wysiłkowych z videonasopharyngoskopem i pulsoksymetrem do diagnostyki hipoksemii wysiłkowej
Dodano: 2023-11-30 - Zapytanie ofertowe nr 138/2021 na Dostawę analizatora diagnostycznego w kierunku wykrywania patogenów infekcyjnych
Dodano: 2021-11-15 - Lampa diagnostyczna GS-300.
Dodano: 2021-02-03 - Zakup aparatu USG. Umowa zostaje zawarta z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2019 r. poz.1843 oraz z 2020 r. poz. 288) w zakresie trybu, a przy uwzględnieniu: a) art. 6 Ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( Dz.U. z 2020 r. poz. 374, 567, 568, 695, 875, 1086 ); b) art. 46c ustawy z dnia 5 grudnia 2008 roku o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i innych chorób zakaźnych u ludzi ( Dz.U. Z 2019 r. poz. 1239, 1495, z 2020 r. poz. 284, 322, 374 i 567,875).
Dodano: 2021-01-27 - „Kształcenie zawodowe na wysokim poziomie”- zakup i dostawa sprzętu do pracowni mechanik pojazdów samochodowych oraz sprzętu ICT
Dodano: 2020-04-24 - DOSTAWA APARATU DO BADAŃ ELEKTROFIZJOLOGICZNYCH NARZĄDU WZROKU WRAZ Z DRUKARKĄ
Dodano: 2020-03-13 - DOSTAWA AUTOKERATOREFRAKTOMETRU ZE STOLIKIEM ELEKTRYCZNYM
Dodano: 2020-01-22 - DOSTAWA FUNDUSKAMERY CYFROWEJ ZE STOLIKIEM ELEKTRYCZNYM
Dodano: 2020-01-14 - DOSTAWA PERYMETRU Z DRUKARKĄ I STOLIKIEM ELEKTROMOTORYCZNYM
Dodano: 2019-12-19