Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Teofila Noniewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875 628 432, , fax. 875 628 455
- Data zamieszczenia: 2020-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
ul. Teofila Noniewicza 10
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 875 628 432, , fax. 875 628 455
REGON: 20002650700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń i sprzętu na potrzeby prowadzenia nauczania na kierunku Zarzadzanie i inżynieria produkcji, Produkcja i przetwórstwo surowców mineralnych oraz Budownictwo w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa urządzeń i sprzętu na potrzeby prowadzenia nauczania na kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji, Produkcja i przetwórstwo surowców mineralnych oraz Budownictwo w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr 8 i 2 do SIWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 odrębne części: 1) część I – Pakiet I Wyposażenie laboratorium budownictwa, 2) część II - Pakiet II Wyposażenie kierunku produkcja i przetwórstwo surowców mineralnych, 3) część III - Pakiet III Wyposażenie pracowni zarządzania i inżynierii produkcji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 FORMULARZ OFERTOWY sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej – załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. 3 Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 9 do SIWZ składany wraz z ofertą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa odczynników, testów paskowych, lateksowych i szybkich testów diagnostycznych, z dzierżawą analizatora wraz z wyposażeniem oraz z systemem informatycznym
Dodano: 2023-05-05 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu” - przetarg IV
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa narzędzi i urządzeń do pracowni metrologii
Dodano: 2020-12-07 - Dostawę wyposażenia laboratorium w sprzęt do wykonywania testów na obecność koronawirusa w SP ZOZ Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku
Dodano: 2020-10-09 - Dostawę materiałów zużywalnych na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu” – przetarg II
Dodano: 2020-08-31 - Zakup odzieży ochronnej, materiałów i sprzętu niezbędnego do realizacji staży uczniowskich realizowanych w ramach projektu "Z nauką w las - II edycja"
Dodano: 2020-06-18 - Zakup odzieży ochronnej, materiałów i sprzętu niezbędnego do realizacji staży uczniowskich realizowanych w ramach projektu "Z nauką w las - II edycja"
Dodano: 2020-06-02 - Dostawę materiałów zużywalnych na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu”
Dodano: 2020-05-18 - ZAKUP SPEKTROMETRU ABSORPCJI ATOMOWEJ ORAZ DYGESTORIUM LABORATORYJNEGO
Dodano: 2020-05-04 - Utworzenie zaplecza badawczo-rozwojowego w celu opracowania nowego, innowacyjnego i ekologicznego wyrobu betonowego. Część II – Zakup urządzeń laboratoryjnych.
Dodano: 2020-04-01