Przetargi.pl
Poprawa stanu siedlisk widnych lasów i mokradeł oraz związanych z nimi zagrożonych gatunków roślin w Ostoi Knyszyńskiej przez ochronę czynną

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, ul. Marszałkowska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 7103380 w. 121 , fax. 0-85 7103706
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czarna Białostocka
    ul. Marszałkowska 27
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 0-85 7103380 w. 121, fax. 0-85 7103706
    REGON: 50025716000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_czarna_bialostocka/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa stanu siedlisk widnych lasów i mokradeł oraz związanych z nimi zagrożonych gatunków roślin w Ostoi Knyszyńskiej przez ochronę czynną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia pn.: „Poprawa stanu siedlisk widnych lasów i mokradeł oraz związanych z nimi zagrożonych gatunków roślin w Ostoi Knyszyńskiej przez ochronę czynną”. 2. Miejsce wykonania prac: Teren Nadleśnictwa Czarna Białostocka. 3. Wykonawca wykona przedmiotowe zadanie zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu ochrony lasu w obiektach ochrony przyrody oraz realizacji pozaprodukcyjnych funkcji lasu, związane z zachowaniem i odtworzeniem elementów środowiska przyrodniczego, wynikające z załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia objęta jest obligatoryjnym wyłączeniem z pozyskania w systemie maszynowym (pozyskanie drewna na pozycjach cięć, na których niedopuszczalne jest wykorzystanie maszyn wielooperacyjnych). Unormowania, których zobowiązany będzie w szczególności musiał przestrzegać Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca po zakończeniu usługi zobowiązany jest do uporządkowania terenu. 7. Obowiązki Wykonawcy w zakresie technologii realizacji przedmiotu umowy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu umowy wykorzystując techniki oraz technologie gwarantujące minimalizację strat i zanieczyszczeń w środowisku naturalnym, 2) Wykonawca gwarantuje, że maszyny i inne urządzenia techniczne, wykorzystywane przez Wykonawcę oraz jego podwykonawców do realizacji przedmiotu umowy będą: a) spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy przez cały okres ich użytkowania, b) utrzymywane w stanie sprawności technicznej i czystości zapewniającej użytkowanie ich bez szkody dla bezpieczeństwa i zdrowia osób je eksploatujących oraz środowiska przyrodniczego, w którym realizowane są prace, c) posiadać aktualne atesty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, itp. o ile są wymagane przez odpowiednie przepisy prawa. 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za powierzenie obsługi maszyn i urządzeń technicznych osobom posiadającym odpowiednie kwalifikacje. 4) Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Przedstawicielowi Zamawiającego weryfikację wykonania obowiązków, o których mowa w pkt 7 ppkt 2) i ppkt 3). 5) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn, ciągników i urządzeń pracujących na powierzchniach leśnych w odpowiednie zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) do pochłaniania rozlanego paliwa lub oleju oraz innych płynów technologicznych używanych w maszynach, ciągnikach, pilarkach i innych urządzeniach pracujących w lesie oraz użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) - w celu zapobieżenia skażeniu środowiska. Dopuszcza się posiadanie i używanie przez pilarzy kanistrów z bezpiecznymi końcówkami (dozownikami), uniemożliwiającymi rozlanie (przelanie) oleju i mieszanki paliwowej podczas tankowania pilarki (zastępczo za maty pochłaniające olej i paliwo). 8. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) osobę wykonującą czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na pozyskaniu i zrywce surowca drzewnego. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77200000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: a) oświadczenie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 października 2020 r., złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) oświadczenie o oferowanym terminie płatności, nie krótszym niż 7 dni i nie dłuższym niż 21 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury/rachunku za każdy zrealizowany etap przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, d) zobowiązanie do udostępnienia zasobów - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, e) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach