Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-472 Białystok, Ciepła
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 856 515 855, , fax. 856 515 855
- Data zamieszczenia: 2020-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku
Ciepła 32
15-472 Białystok, woj. podlaskie
tel. 856 515 855, , fax. 856 515 855
REGON: 20001850200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckubialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: placówka oświatowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa narzędzi i urządzeń do pracowni metrologii - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i urządzeń do pracowni metrologii na potrzeby Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne parametry jakie musi spełniać sprzęt Zamawiający określił w specyfikacji technicznej narzędzi i urządzeń w kolumnie nr I „Opis urządzenia (przedmiotu) w tym oczekiwane parametry wartości minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia”, stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę; 5. Oferta musi obejmować wykonanie całości dostawy. 6. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi, zgodnie z zasadami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie: 1) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ). 2) dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ (odpis z właściwego rejestru) – składa każdy z Wykonawców – na wezwanie Zamawiającego; 3) dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SIWZ (wykaz dostaw) składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdziale V SIWZ – na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej). 2. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu - w załączniku nr 3 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania - w załączniku nr 3 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa odczynników, testów paskowych, lateksowych i szybkich testów diagnostycznych, z dzierżawą analizatora wraz z wyposażeniem oraz z systemem informatycznym
Dodano: 2023-05-05 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu” - przetarg IV
Dodano: 2020-12-28 - Dostawę wyposażenia laboratorium w sprzęt do wykonywania testów na obecność koronawirusa w SP ZOZ Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku
Dodano: 2020-10-09 - Dostawa urządzeń i sprzętu na potrzeby prowadzenia nauczania na kierunku Zarzadzanie i inżynieria produkcji, Produkcja i przetwórstwo surowców mineralnych oraz Budownictwo w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
Dodano: 2020-09-30 - Dostawę materiałów zużywalnych na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu” – przetarg II
Dodano: 2020-08-31 - Zakup odzieży ochronnej, materiałów i sprzętu niezbędnego do realizacji staży uczniowskich realizowanych w ramach projektu "Z nauką w las - II edycja"
Dodano: 2020-06-18 - Zakup odzieży ochronnej, materiałów i sprzętu niezbędnego do realizacji staży uczniowskich realizowanych w ramach projektu "Z nauką w las - II edycja"
Dodano: 2020-06-02 - Dostawę materiałów zużywalnych na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu”
Dodano: 2020-05-18 - ZAKUP SPEKTROMETRU ABSORPCJI ATOMOWEJ ORAZ DYGESTORIUM LABORATORYJNEGO
Dodano: 2020-05-04 - Utworzenie zaplecza badawczo-rozwojowego w celu opracowania nowego, innowacyjnego i ekologicznego wyrobu betonowego. Część II – Zakup urządzeń laboratoryjnych.
Dodano: 2020-04-01