Zespół Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. A. Krajowej ogłasza przetarg
- Adres: 40671 Katowice, ul. Armii Krajowej
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 028 463 , fax. 322 014 881
- Data zamieszczenia: 2018-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. A. Krajowej
ul. Armii Krajowej 84
40671 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 028 463, fax. 322 014 881
REGON: 69549100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zspm.pl/bip
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń drukujących dla Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych – zamówienie w dwóch częściach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń drukujących dla Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych. 1) Część 1 Dostawa drukarki 3D z możliwością frezowania – 5 sztuk 2) Część 2 – Dostawa drukarki wielkoformatowej - 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz -specyfikacja techniczna. Urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji nie wcześniejszy niż 2016 W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Zamawiającego oraz koszty montażu urządzeń. Dostarczone urządzenia powinny być skręcone (zmontowane) przez wykonawcę. W przypadku konieczności dokonania montażu przez zamawiającego, zamawiający obciąży kosztami montażu wykonawcę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie określonej w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 3) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy; 4) Formularz cenowy – załącznik nr 3 do siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/G/53/23 Dostawa oraz instalacja urządzenia do druku 3D w technologii SLS, umożliwiające drukowanie z proszków polimerowych oraz kompozytowych o osnowie polimeru, wraz ze szkoleniem pracowników ”
Dodano: 2023-10-02 - Usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa drukarek
Dodano: 2021-01-25 - „Zakup i dostawa 57 „drukarek”/ 22 urządzeń wielofunkcyjnych” – w podziale na dwie części.
Dodano: 2021-01-14 - „Usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych”
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
Dodano: 2020-12-07 - „Zakup i dostawa 57 „drukarek”/ 22 urządzeń wielofunkcyjnych” – w podziale na dwie cześci.
Dodano: 2020-11-24 - „Dostawa wielkoformatowego skanera i plotera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Zawierciu.”
Dodano: 2020-11-06 - Dostawa wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego przeznaczonego do kopiowania, skanowania i drukowania
Dodano: 2020-11-04 - „Zakup i dostawa 57 drukarek oraz 22 urządzeń wielofunkcyjnych”
Dodano: 2020-10-19