Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 359 13 34 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2021-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Bankowa 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 359 13 34, fax. -
REGON: 000001347 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotemzamówienia jest dostawa drukarek, zwanych dalej „sprzętem”. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznienowy, pochodzić z bieżącej produkcji (min. 2019), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczającego do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwisgwarancyjny sprzętu. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem iwniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniastanowią załączniki nr 2 do SIWZ. 4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6) Zamawiający nie przewidujeudzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 7)Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie: do 28 dni od otrzymania zamówienia.Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzymadodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ. 8) Adres dostawy: UniwersytetŚląski, Dział Logistyki pok. 420, ul. Bankowa 12, 40 007 Katowice, 9) Wymagany minimalny termingwarancji: 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. 10)Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia wady. Czas reakcjiserwisu stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalnyczas reakcji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XISIWZ 11) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowystanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 12) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29ust. 4 ustawy Pzp. 13) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia zudziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, którejwykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców (zgodnie z treściąust. 5 formularza oferty – załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercieczęści, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizujezamówienie samodzielnie. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcęprac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/G/53/23 Dostawa oraz instalacja urządzenia do druku 3D w technologii SLS, umożliwiające drukowanie z proszków polimerowych oraz kompozytowych o osnowie polimeru, wraz ze szkoleniem pracowników ”
Dodano: 2023-10-02 - Usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2021-02-16 - „Zakup i dostawa 57 „drukarek”/ 22 urządzeń wielofunkcyjnych” – w podziale na dwie części.
Dodano: 2021-01-14 - „Usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych”
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
Dodano: 2020-12-07 - „Zakup i dostawa 57 „drukarek”/ 22 urządzeń wielofunkcyjnych” – w podziale na dwie cześci.
Dodano: 2020-11-24 - „Dostawa wielkoformatowego skanera i plotera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Zawierciu.”
Dodano: 2020-11-06 - Dostawa wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego przeznaczonego do kopiowania, skanowania i drukowania
Dodano: 2020-11-04 - „Zakup i dostawa 57 drukarek oraz 22 urządzeń wielofunkcyjnych”
Dodano: 2020-10-19 - Dostawa wyposażenia pracowni: drukarki 3D i skanera 3D w ramach projektu pn. „Pracownia elektroniczna na miarę czasów – modernizacja pracowni elektryczno-elektronicznej i pracowni informatyczno – elektronicznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach”
Dodano: 2020-09-09