Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg
- Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Szpitalna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2623422 , fax. 32 2623422
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
ul. Szpitalna 13
41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 32 2623422, fax. 32 2623422
REGON: 31007700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zco-dg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych: najem 11 sztuk drukarek monochromatycznych A3 oraz 2 sztuk drukarek kolorowych A3 – obejmujący kompleksową obsługę serwisową i dostawę materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru). 2. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do dostarczenia, instalacji i uruchomienia urządzeń wielofunkcyjnych opisanych w załączniku nr 1a do SIWZ w dwóch lokalizacjach: ul. Szpitalna 13 oraz ul. Krasińskiego 43 w Dąbrowie Górniczej tak, aby każda z drukarek po ich uruchomieniu była zdatna do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych czynności przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy – wzór formularza Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz asortymentowo-cenowy – wzór formularza Załącznik nr 1a do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI. 1 - 4 niniejszej SIWZ; (może zawierać oświadczenie wskazane w rozdziale VI. pkt. 5); 5) Dla celów oceny jakościowej wraz z ofertą należy przedłożyć: a) opis urządzeń, które mają być oddane Zamawiającemu w najem, w postaci katalogu lub karty produktowej/technicznej, b) Zaleca się opisanie przedstawionych dokumentów numerem pozycji, których dotyczą. c) Wszystkie w/w dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby(ę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. d) dokumenty wskazane w pkt. a) wymagane w niniejszym postępowaniu są celem dokonania na ich podstawie oceny złożonej oferty w ramach kryterium jakościowego. W związku z tym stanowią treść oferty i nie będzie miał zastosowania w stosunku do nich art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/G/53/23 Dostawa oraz instalacja urządzenia do druku 3D w technologii SLS, umożliwiające drukowanie z proszków polimerowych oraz kompozytowych o osnowie polimeru, wraz ze szkoleniem pracowników ”
Dodano: 2023-10-02 - Usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa drukarek
Dodano: 2021-01-25 - „Zakup i dostawa 57 „drukarek”/ 22 urządzeń wielofunkcyjnych” – w podziale na dwie części.
Dodano: 2021-01-14 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
Dodano: 2020-12-07 - „Zakup i dostawa 57 „drukarek”/ 22 urządzeń wielofunkcyjnych” – w podziale na dwie cześci.
Dodano: 2020-11-24 - „Dostawa wielkoformatowego skanera i plotera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Zawierciu.”
Dodano: 2020-11-06 - Dostawa wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego przeznaczonego do kopiowania, skanowania i drukowania
Dodano: 2020-11-04 - „Zakup i dostawa 57 drukarek oraz 22 urządzeń wielofunkcyjnych”
Dodano: 2020-10-19 - Dostawa wyposażenia pracowni: drukarki 3D i skanera 3D w ramach projektu pn. „Pracownia elektroniczna na miarę czasów – modernizacja pracowni elektryczno-elektronicznej i pracowni informatyczno – elektronicznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach”
Dodano: 2020-09-09