Przetargi.pl
Dostawa urządzeń do wideoendoskopii i myjni endoskopowej na dwa endoskopy nr sprawy SPZOZ.V.ZP-3520/14/2012.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, ul. Kościelna 136
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3552113 , fax. 83 3552113
  • Data zamieszczenia: 2012-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościelna 136 136
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 83 3552113, fax. 83 3552113
    REGON: 00030648900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń do wideoendoskopii i myjni endoskopowej na dwa endoskopy nr sprawy SPZOZ.V.ZP-3520/14/2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu/urządzeń medycznych - wideokolonoskopu, wideogastroskopu, procesora wizyjnego wraz ze źródłem światła kompatybilnego z zaoferowanymi wideoendoskopami i myjni endoskopowej na dwa endoskopy wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem ww. sprzętu do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie. 2.Zaoferowane wyroby muszą spełniać parametry określone w Zestawieniu parametrów technicznych zawartych w załączniku Nr 2 do SIWZ. 3.Oferowany przedmiot zamówienia wymieniony w Zestawieniu parametrów technicznych musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wolny od jakichkolwiek wad prawnych lub fizycznych. Dostarczane wyroby medyczne muszą spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. i posiadać oznaczenie znakiem CE. 4.W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu na własny koszt lub wymiany na nowy. W razie powstania uszkodzeń/wad w trakcie eksploatacji zgodnej z przeznaczeniem sprzętu, sprzęt naprawiany jest na koszt Wykonawcy (dotyczy wszystkich nieprzewidzianych uszkodzeń w tym również uszkodzeń powstałych z winy użytkownika/pacjenta). 5.Urządzenia medyczne należy dostarczyć w terminie do 6 tygodni, licząc od daty zawarcia umowy. 6.Zapłata za przedmiot umowy nastąpi w 12 równych ratach kwartalnych w okresie 36 miesięcy. Raty płatne będą na koniec miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy. 7.Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 8.Oferowany przedmiot zamówienia powinien być kompletny i po zainstalowaniu będzie gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331680005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007r Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 4.Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach