Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 21-200 Parczew, ul. Kościelna 136
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 3552113 , fax. 83 3552113
- Data zamieszczenia: 2012-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kościelna 136 136
21-200 Parczew, woj. lubelskie
tel. 83 3552113, fax. 83 3552113
REGON: 00030648900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń do wideoendoskopii i myjni endoskopowej na dwa endoskopy nr sprawy SPZOZ.V.ZP-3520/14/2012. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu/urządzeń medycznych - wideokolonoskopu, wideogastroskopu, procesora wizyjnego wraz ze źródłem światła kompatybilnego z zaoferowanymi wideoendoskopami i myjni endoskopowej na dwa endoskopy wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem ww. sprzętu do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie. 2.Zaoferowane wyroby muszą spełniać parametry określone w Zestawieniu parametrów technicznych zawartych w załączniku Nr 2 do SIWZ. 3.Oferowany przedmiot zamówienia wymieniony w Zestawieniu parametrów technicznych musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wolny od jakichkolwiek wad prawnych lub fizycznych. Dostarczane wyroby medyczne muszą spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. i posiadać oznaczenie znakiem CE. 4.W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu na własny koszt lub wymiany na nowy. W razie powstania uszkodzeń/wad w trakcie eksploatacji zgodnej z przeznaczeniem sprzętu, sprzęt naprawiany jest na koszt Wykonawcy (dotyczy wszystkich nieprzewidzianych uszkodzeń w tym również uszkodzeń powstałych z winy użytkownika/pacjenta). 5.Urządzenia medyczne należy dostarczyć w terminie do 6 tygodni, licząc od daty zawarcia umowy. 6.Zapłata za przedmiot umowy nastąpi w 12 równych ratach kwartalnych w okresie 36 miesięcy. Raty płatne będą na koniec miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy. 7.Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 8.Oferowany przedmiot zamówienia powinien być kompletny i po zainstalowaniu będzie gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331680005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007r Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 4.Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa narzędzi endoskopowych - 16 zadań
Dodano: 2016-06-16 - DOSTAWA AKCESORIÓW ENDOSKOPOWYCH DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ - powtórka Znak sprawy SP ZOZ- DZ / 20 / 16
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa akcesoriów endoskopowych dla SP ZOZ w Łęcznej; SP ZOZ - DZ / 18 / 16
Dodano: 2016-04-25 - Dostawa toru wizyjnego wraz z pompą płuczącą i z ssakiem do Pracowni ECPW w Zakładzie Endoskopii
Dodano: 2016-04-01 - Dostawy wyrobów medycznych stosowanych w Pracowni Endoskopowej
Dodano: 2016-01-18 - Dostawa osprzętu endoskopowego dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Endoskopowej
Dodano: 2015-11-25 - Przedmiotem zamówienia ZM 38/230/2015 jest zakup wraz z dostawą materiałów do endoskopii dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa narzędzi endoskopowych - 4 zadania
Dodano: 2014-12-11 - Dostawa narzędzi endoskopowych - 4 zadania
Dodano: 2014-11-06 - Przedmiotem zamówienia ZM 33/230/2014 jest zakup wraz z dostawą materiałów do endoskopii dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2014-09-12