Przetargi.pl
DOSTAWA AKCESORIÓW ENDOSKOPOWYCH DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ - powtórka Znak sprawy SP ZOZ- DZ / 20 / 16

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7516300 , fax. 081 7526301
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
    ul. Krasnystawska 52 52
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7516300, fax. 081 7526301
    REGON: 43121896900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA AKCESORIÓW ENDOSKOPOWYCH DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ - powtórka Znak sprawy SP ZOZ- DZ / 20 / 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów endoskopowych. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 (formularz cenowy) Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 2 - Formularzu cenowym dołączonym do SIWZ, Kod wg CPV: 33.16.80.00-5; 3.2. Miejscem dostawy akcesoriów jest CTO w Łęcznej. 3.3. Utworzony zostanie bank akcesoriów stanowiących przedmiot dostawy, który stanowił będzie własność Wykonawcy i będzie podlegał sukcesywnemu uzupełnianiu przez Wykonawcę, niezwłocznie po zużyciu danego rodzaju materiału przez Zamawiającego. 3.4. Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. 3.5. W ramach zestawu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach zestawu będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 3.6. Podane w załącznikach parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia na żądanie zamawiającego, materiałów informacyjnych, przez co rozumie się: ulotki lub prospekty dotyczące przedmiotu oferty lub katalogi; w języku polskim dla oferowanego produktu z opisem właściwości i zastosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331680005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 5800,00zł 8.2. W przypadku składania oferty częściowej na więcej niż jeden zestaw, wymagana kwota wadium ulega odpowiedniemu zsumowaniu 8.3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej, b) gwarancji ubezpieczeniowej, c) poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, d) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42poz. 275 z późn. zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Państwowa Kasa Oszczędności Bank Polski, nr konta: 78 1020 3206 0000 8502 0006 4295, z dopiskiem /DOSTAWA AKCESORIÓW ENDOSKOPOWYCH DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ-powtórka/, dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty . 8.4. Termin wniesienia wadium upływa w dniu otwarcia ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania wadium na rachunku Zamawiającego. 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na oprocentowanym koncie bankowym Zamawiającego i zostanie zwrócone wykonawcy z należnymi odsetkami. 8.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a okres ważności gwarancji nie będzie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. 8.7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem, że będzie zawierało wszystkie przypadki utraty przez wykonawcę wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. 8.8. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że będzie przewidywało wszystkie przypadki utraty przez wykonawcę wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a ponadto poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony przez Zamawiającego w SIWZ. 8.9. Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa /np. gwarancja ubezpieczeniowa/, jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności - w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 8.10. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium będą zgodne z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.powiatleczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach