Przetargi.pl
Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r.

Straż Miejska Miasta Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-117 Lublin, Podwale
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 50 00, , fax. 81 466 50 01
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Lublin
    Podwale 3 A
    20-117 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 50 00, , fax. 81 466 50 01
    REGON: 43268646000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.986.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r. wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. Zakres zamówienia został podzielony na 25 części: 1) część 1: czapka służbowa okrągła – 15 szt. i czapka letnia typu sportowego – 41 szt. 2) część 2: kurtka zimowa długa ¾ z podpinką – 38 szt. i kurtka uniwersalna z podpinką 25 szt. 3) część 3: kurtka wiatrówka tzw. olimpijka – 16 szt., spodnie zimowe proste – 36 szt., spodnie letnie proste – 57 szt. i spódnica letnia – 8 szt. 4) część 4: kamizelka służbowa – 18 szt. 5) część 5: koszula w kolorze białym długi rękaw – 19 szt., koszula w kolorze białym krótki rękaw – 49 szt., koszula w kolorze błękitnym długi rękaw – 35 szt. i koszula w kolorze błękitnym krótki rękaw 92 szt. 6) część 6: krawat – 87 szt. 7) część 7: sweter – 69 szt. 8) część 8: szalik – 42 szt. i czapka dziana wywijana – 118 szt. 9) część 9: rękawiczki – 30 par 10) część 10: pas główny – 27 szt. i pasek skórzany wąski – 57 szt. 11) część 11: pas taktyczny – 91 szt. 12) część 12: skarpety zimowe – 234 pary i skarpety letnie – 935 par 13) część 13: mundur specjalny: kurtka – 30 szt. i spodnie długie – 72 szt. 14) część 14: koszulka typu polo ciemnogranatowa – 48 szt. 15) część 15: marynarka dwurzędowa – 2 szt. 16) część 16: spodnie krótkie typu bermudy – 21 szt. 17) część 17: dystynkcje (pagony) – 260 kompletów 18) część 18: kamizelka ostrzegawcza – 13 szt. 19) część 19: koszulobluza w kolorze ciemnogranatowym – 52 szt. 20) część 20: naszywki haftowane (emblematy) – 846 szt. 21) część 21: buty letnie – 87 par 22) część 22: buty do munduru specjalnego: 56 par 23) część 23: buty zimowe – 35 par 24) część 24: buty na rower – 18 par 25) część 25: buty na łódź – 3 pary. Zamawiający wymaga, aby umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarta została na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to nie będzie wymagane w przypadku złożenia w niniejszym postępowaniu tylko jednej oferty w ramach danej części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby poza składającymi się na treść oferty dokumentami, do oferty na realizację: 1) części 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 18 i 19 dołączone były kawałki materiału podstawowego o wymiarach min. 10x10cm, z którego wykonany zostanie przedmiot zamówienia. Do materiału podstawowego dla części 13 Zamawiający żąda także dołączenia dokumentu atestu, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku części 7, 8, 9, 10 i 12 zamówienia zamiast kawałka materiału Wykonawca może dołączyć do oferty po jednym egzemplarzu przedmiotu zamówienia (po zakończeniu postępowania zostanie on odesłany Wykonawcy); 2) części 21, 22, 23, 24 i 25 Wykonawca dołączył po jednej parze obuwia (po zakończeniu postępowania zostanie ona odesłana Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach