Przetargi.pl
DOSTAWA ELEMENTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK ORAZ SORTÓW BHP W 2020 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Janowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8252041, 8252042 , fax. 818 843 709
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik
    ul. Janowska 139
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8252041, 8252042, fax. 818 843 709
    REGON: 43051620000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ELEMENTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK ORAZ SORTÓW BHP W 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Nadleśnictwa Kraśnik elementów mundurowych leśnika i sortów bhp. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie elementów mundurowych leśnika określona jest na 5216 pkt. ustalonych w oparciu o Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. oraz Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18.12.2017 r. Poszczególne elementy mundurowe leśnika: Mundur wyjściowy leśnika: marynarka męska i damska – gabardyna lub tropik 5 szt., spodnie męskie i damskie – gabardyna lub tropik 4 szt., marynarka męska i damska – gabardyna z wykończeniem oleofobowym 3 szt., spodnie męskie i damskie – gabardyna z wykończeniem oleofobowym 3 szt., spódnica – gabardyna lub tropik 1 szt., spódnica – gabardyna z wykończeniem oleofobowym 1 szt., koszula męska, bluzka damska 7 szt., koszula męska, bluzka damska – bawełna 100% 8 szt., krawat 4 szt., czapka 2 szt., płaszcz męski 4 szt., kapelusz męski, kapelusz damski 1 szt., kurtka męska 7 szt., kurtka damska 6 szt., rękawice męskie, rękawice damskie 7 par, skarpety letnie termoaktywne 14 par, skarpety przejściowe termoaktywne 15 par, skarpety zimowe termoaktywne 13 par, półbuty męskie, damskie 10 par; Mundur codzienny leśnika: sweter (nowy wzór) 14 szt., kamizelka 8 szt., bluza z polaru typu windstoper 17 szt., kurtka wierzchnia 8 szt., czapka zimowa 1 szt., peleryna 1 szt., półbuty typu „Sympatex” lub równoważne 14 par, półbuty typu „Gore-tex” lub równoważne 18 szt.; Mundur terenowy leśnika: bluza z kamizelką letnią 8 kpl., spodnie letnie 32 szt., czapka letnia 1 szt., kurtka zimowa 1 szt., spodnie zimowe 7 szt., czapka zimowa 1 szt., trzewiki typu „Sympatex” lub równoważne 5 par, trzewiki typu „Gore-tex” lub równoważne – niskie 7 par, trzewiki typu „Gore-tex” lub równoważne - wysokie 10 par, trzewiki „Sympatex” lub równoważne – z ociepleniem typu „Thinsulate” - lub równoważnym 3 pary, trzewiki „Gore-tex” lub równoważne - niskie z ociepleniem typu „Thinsulate”- lub równoważnym 3 pary, trzewiki „Gore-tex” lub równoważne - wysokie z ociepleniem typu „Thinsulate” lub równoważnym 5 par; Oznaki uzupełniające: oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 3 szt./pary. Sorty bhp obejmują środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze bhp, które powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach: odzież robocza i obuwie (oznaczenie R) spełnia wymogi Polskich Norm, odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) spełnia wymagania uregulowane w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej i posiada oznakowanie CE. Poszczególne elementy sortów bhp: ubranie letnie (w tym 2 pary spodni) 2 kpl., kurtka i spodnie przeciwdeszczowe - podgumowane 1 kpl., koszula robocza, długi rękaw 26 szt., koszulka krótki rękaw/t-shirt 26 szt., Bielizna: koszulka termoaktywna, krótki rękaw 24 szt., koszulka termoaktywna, długi rękaw 24 szt., kalesony męskie termoaktywne /leginsy damskie termoaktywne 24 szt.; buty terenowe, wodochronne z membraną oddychającą 3 pary, skarpety letnie, termoaktywne 53 pary, skarpety zimowe, termoaktywne 53 pary, czapka letnia 2 szt., ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą 2 kpl., ubranie letnie robocze 2 szt., trzewiki 2 pary, fartuch roboczy/ochronny 2 szt., czapka letnia robocza 2 szt. 2. Zamawiający informuje, że przy dostawie elementów umundurowania i sortów bhp będących przedmiotem zamówienia stosuje się prawo opcji. Oznacza to, że ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych sortów będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania zamawiającego. Określone w formularzu ofertowym ilości są ilościami szacunkowymi i stanowią przykładowe zestawienie składające się na przedmiot zamówienia. Zgodnie z prawem opcji zamawiający może zamawiać towary w dowolnej ilości, w zależności od bieżącego zapotrzebowania. Ilości poszczególnych rodzajów będą realizowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników zamawiającego w ramach wartości zamówienia i przy zastosowaniu cen jednostkowych, określonych przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Podana w kosztorysie ofertowym łączna ilość elementów umundurowania i sortów bhp ma posłużyć wykonawcy jedynie do kalkulacji ceny ofertowej, która będzie stanowić podstawę umownego zobowiązania zamawiającego. W zależności od indywidualnych potrzeb pracowników zamawiającego ilość ta może ulec zmianie i nie będzie to podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych lub zwiększonych dostaw. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych prawem opcji, a wykonawcy nie przysługuje roszczenie o ich zlecenie. 3. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 130 % ceny ofertowej. Zamawiający informuje, że zgodnie z prawem opcji zobowiązany jest do zamówienia dostawy o wartości co najmniej 70 % wynagrodzenia wykonawcy (brutto) oraz ma prawo do zwiększenia przedmiotu zamówienia o wartość 30 % wynagrodzenia wykonawcy (brutto). Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości przedmiotu zamówienia maksymalnie o 30 %. 4. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy w okresie obowiązywania umowy, a wykonawca zrzeka się roszczenia o realizację umowy i zapłaty wynagrodzenia w części niewykonanej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWIZ. 6. Kolorystyka ubrań ochronnych winna nawiązywać do kolorystki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy z zakresu środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego bhp są zgodne z polskimi normami i dyrektywami europejskimi wykonawca złoży oświadczenie w formularzu oferty. 8. Wykonawca zapewni 12-miesięczną (liczoną od daty dostawy – podpisania odbioru dostawy) nieodpłatną gwarancję jakości na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. 10. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania dla osób nietypowych. 11. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. 12. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie realizacji umowy jak i w okresie trwania gwarancji. 13. Dopuszczalny będzie indywidualny odbiór z punktu odbioru wykonawcy położony w odległości do 100 km od siedziby zamawiającego. 14. Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. 2. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 Pzp. 3. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sytuacje opisane w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Pzp, o których mowa w pkt. 2 powyżej nie mogą dotyczyć żadnego z nich, natomiast warunki określone w art. 22 ust. 1b Pzp, opisane poniżej w sekcji III.1.3) mogą spełniać łącznie. 4. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części może polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (wzór zał. nr 4 do siwz). 6. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, z art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 7. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dokumentów opisanych w dziale VI SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 8. Zamawiający wykluczy również z postępowania o udzielenia zamówienia wykonawców, którzy, należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. 2019 poz. 369) złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, iż istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w niniejszym postępowaniu. 9. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (tekst jedn. Dz. U. 2020 poz. 914) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (tekst jedn. Dz. U. z 2019 poz. 498 z późn.zm.). 10. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez inne osoby niż wskazane w odpowiednim rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć w oryginale pełnomocnictwo dla tych osób, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2. Formularz ceny ofertowej. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotu (w przypadku, gdy wykonawca polegać będzie na zdolnościach technicznych lub zawodowych tych podmiotów). 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach