Przetargi.pl
Dostawa ubrań i butów ratowniczych oraz środków ochrony indywidualnej (11 zadań)

Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, Chorzowska 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32/282 25 25 , fax. 32/282 26 81
  • Data zamieszczenia: 2023-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego S.A.
    Chorzowska 25
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32/282 25 25, fax. 32/282 26 81
    REGON: 000023432
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csrg.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ubrań i butów ratowniczych oraz środków ochrony indywidualnej (11 zadań)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa gogli ochronnychDostawa specjalistycznych ubrań ratowniczychZadanie 3: Dostawa specjalistycznych hełmówDostawa ubrań roboczychZadanie 5: Dostawa specjalistycznych butów ratowniczychDostawa butów roboczychDostawa ubrań roboczych firmowychZadanie 8: Dostawa rękawic ochronnychDostawa bielizny trudnopalnejZadanie 10: Dostawa specjalistycznych, niepalnych, antyelektrostatycznych ubrań ratowniczychDostawa trudnopalnych, antyelektrostatycznych ubrań ratowniczych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18400000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.5. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie nie wcześniej niż ostatnie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej:- dla Zadania 1: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie gogli ochronnychi każda była o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto;- dla Zadania 2: jedną dostawę, polegającą na dostawie specjalistycznych ubrań ratowniczych o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto;- dla Zadania 3: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie hełmów specjalistycznych i każda była o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto;- dla Zadania 4: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie ubrań roboczychi każda była o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto;- dla Zadania 5: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie specjalistycznych butów ratowniczych i każda była o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto;- dla Zadania 6: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie butów roboczychi każda była o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto;- dla Zadania 7: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie ubrań roboczych firmowych i każda była o wartości nie mniejszej niż 8000,00 brutto;- dla Zadania 8: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie rękawic ochronnych i każda była o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 brutto;- dla Zadania 9: dwie dostawy, z których każda polegała na dostawie bielizny trudnopalnej i każda była o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 brutto;- dla Zadania 10: jedną dostawę, polegającą na dostawie specjalistycznych, niepalnych, antyelektrostatycznych ubrań ratowniczych o wartości nie mniejszej niż20 000,00 brutto- dla Zadania 11: jedną dostawę, polegającą na dostawie trudnopalnych, antyelektrostatycznych ubrań ratowniczych o wartości nie mniejszej niż5 000,00 brutto
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach