Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem ogłasza przetarg
- Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15a
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2752417 , fax. 086 2753153
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem
ul. Ludowa 15a 15a
18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
tel. 086 2752417, fax. 086 2753153
REGON: 45067254400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokomazowiecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tuszy, tonerów i taśm - OR.3421-6/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa do siedziby zamawiającego tuszy, tonerów i taśm (dostawą objęte są oryginalne materiały eksploatacyjne producentów urządzeń) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób spełniania ww. warunków: a) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem zarejestrowanym w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, b) nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6 SIWZ wg zasady spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ustawy. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferenci powinni złożyć - dokumenty wymagane: a) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków art. 22 ustawy, b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wysokomazowiecki.pl, bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących, faksów dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
Dodano: 2016-03-24 - Dostaw tuszy i tonerów na potrzeby Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego, jednostek organizacyjnych powiatu oraz SP ZOZ w Siemiatyczach
Dodano: 2015-11-26 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2015-04-22 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PŁYT CD
Dodano: 2015-04-20 - sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów wraz z ich utylizacją
Dodano: 2015-04-02 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PŁYT CD
Dodano: 2015-04-02 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów wraz z ich utylizacją
Dodano: 2015-03-06 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2015-02-25