Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3380826 , fax. 022 3380369
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
ul. Grochowska 274 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3380826, fax. 022 3380369
REGON: 01525966300075 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tuszy i tonerów do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy - Dzielnicy Praga Południe w Warszawie, ul. Grochowska 274. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy-Dzielnicy Praga Południe. Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nieużywanych i oryginalnie wyprodukowanych przez producenta urządzeń wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ lub równoważnych. Za równoważne uznaje się produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i nie powodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy do których są przeznaczone. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń. W przypadku gdy materiały oryginalne posiadają elementy elektroniczne współpracujące z drukarką, materiały równoważne muszą oferować takie same możliwości funkcjonalne. Opakowania, w których dostarczone zostaną materiały, muszą posiadać czytelną nazwę producenta, symbol materiału minimum na dwóch pionowych, prostopadłych, przylegających do siebie bokach opakowania i minimum na jednym z nich listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przeznaczone). Opakowania zbiorcze, w których wykonawca dostarczy materiały, muszą zostać oznaczone nazwą (firmą) i pełnym adresem wykonawcy. Dostarczone materiały powinny posiadać co najmniej 12-miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy. Wykonawca ma obowiązek zutylizować zużyte pojemniki. W związku z tym wykonawca musi odebrać je z miejsca ich dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości ich odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z wnioskiem wg zasady: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści, warunków i zakresu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. 3) Formularz cenowy (zestawienie cen jednostkowych) opracowany na podstawie załącznika nr 5 do SIWZ. Wypełniony formularz cenowy stanie się załącznikiem nr 1 do umowy (oferta cenowa). 4) Dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych poniżej. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (a przed podpisaniem umowy zaświadczenia z GUS o numerze identyfikacyjnym REGON i decyzji US w sprawie nadania numeru NIP). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykaz minimum 2 dostaw wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania odpowiadających swoim rodzajem i charakterem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości zamówienia nie mniejszej niż 70 000 zł brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych dostaw, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania dostaw wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu dostaw należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych , fabrycznie nowych, nieregenerowanych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości do 20%
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki (tusze, tonery, bębny i inne)
Dodano: 2016-05-02 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych materiałów dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW.
Dodano: 2016-04-25 - Dostawy tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów jednorazowych do archiwizacji numer sprawy P/093/2016/SZ/WIM-43/ZP/16
Dodano: 2016-04-19 - Zakup tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Komisji Lekarskich i Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich ZER MSW.
Dodano: 2016-04-06 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2016-03-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki, oznaczenie sprawy ZP-5/SKW/2016
Dodano: 2016-03-24 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH Sprawa ZP 04 2016
Dodano: 2016-03-10