Przetargi.pl
dostawa tonerów, tuszy i folii kopiujących do drukarek, faksów i kserokopiarek do Sądu Rejonowego w Sochaczewie

Sąd Rejonowy w Sochaczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, ul. 1 Maja 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 46 86 222 50 , fax. 0 46 86 222 50
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Sochaczewie
    ul. 1 Maja 7 7
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 0 46 86 222 50, fax. 0 46 86 222 50
    REGON: 00032496100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa tonerów, tuszy i folii kopiujących do drukarek, faksów i kserokopiarek do Sądu Rejonowego w Sochaczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla Sądu Rejonowego w Sochaczewie : w trzech dostawach- tonerów, tuszy i folii kopiujących do drukarek, faksów i kserokopiarek do Sądu Rejonowego w Sochaczewie w następujących ilościach i asortymencie - jak w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w ramach zawartej umowy. Odbiór będzie następował po zgłoszeniu przez Zamawiającego w uzgodnionym z Wykonawcą terminie. Zamawiający dopuszcza ofertę na materiały równoważne, z wyłączeniem drukarek Xerox model 4510 i 3728, oraz etykiet E 080050-401, taśm barwiących T085150-301, faksów Panasonic KX-MB 783, oraz kserokopiarek Nashuatec MP 2000 i Nashuatec Dsm620d, HP 3005dn. Przedmiot dostawy musi być: fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu. Przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały eksploatacyjne posiadały minimum 1 rok gwarancji licząc od daty odbioru przez Zamawiającego. Wymóg ten dotyczy każdej z poszczególnych dostaw. W przypadku złożenia oferty równoważnej na materiały eksploatacyjne do drukarek, telefaksów i kserokopiarek do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie zapewniające, że w wypadku nieprawidłowego działania dostarczonego towaru, które spowodowało uszkodzenie urządzeń drukujących i kopiujących dostawca zobowiązuje się wykonać naprawy uszkodzeń na własny koszt, a także ponieść wszelkie koszty związane z transportem uszkodzonego sprzętu. Nie złożenie oświadczenia lub nie spełnienie wymagań określonych w przedmiocie zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921131
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy, 1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w punkcie 2. 5. Jeżeli oferta wykonawców określonych w punkcie 2 zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie IV niniejszej specyfikacji. 7. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców na podstawie przepisów art.24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy oraz wykonawców, którzy: 7.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 pkt 1.1, 1.2, SIWZ (art. 22 ust. 1 pkt 1-4) ustawy; 7.2. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 7.3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 7.4. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy, 8. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy. 9. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 10. W postępowaniu mogą wziąć udział firmy , które będą posiadały polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę na jedno zdarzenie nie mniejszą niż 20.000,00zł, przy czym polisę taką należy okazać na żądanie Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IV. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zawartość oferty): 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: 1.1. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej. Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego z wykonawców. 1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej Wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne: 2.1. Dokumentami takimi będą aktualne zaświadczenia: 1) Właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat, 2) Właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, 3) Właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Za aktualne zaświadczenia uznaje się jedynie zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów systemem zero - jedynkowym - spełnia-nie spełnia. Niespełnienie przez któregokolwiek z Wykonawców powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. Do oferty należy dołączyć również: 3.1. wypełniony Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4. 3.2. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli dotyczy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach