Parafia Ewangelicko-Augsburska w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, Ul. Reja 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 362 73 35 , fax. 048 362 73 35
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Ewangelicko-Augsburska w Radomiu
Ul. Reja 6 6
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 362 73 35, fax. 048 362 73 35
REGON: 67078064800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.luteranie.pl/pl/?D=87
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Ewangelicko-Augsburska
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wytyczenie oraz wykonanie alejek i placu gospodarczego t.z. roboty budowlane związane z utworzeniem lapidarium na cmentarzu ewangelicko-augsburskim przy ul. Kieleckiej w Radomiu; na terenie działki o nr ewid. gruntu 187 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wytyczenie oraz wykonanie alejek i placu gospodarczego t.z. roboty budowlane związane z utworzeniem lapidarium na cmentarzu ewangelicko-augsburskim przy ul. Kieleckiej w Radomiu; na terenie działki o nr ewid. gruntu 187 zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną i prawomocnym pozwoleniem na budowę nr 71/2009 z dnia 29 stycznia 2009r. (uprawomocnionej w dniu 30 stycznia 2009r.) wydanym przez Prezydenta Miasta Radomia oraz decyzją nr 26/R/09 z dnia 26.01.2009r. (uprawomocnioną w dniu 27 stycznia 2009r.) Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie. Wartość zamówienia oszacowana została jako mniejsza niż kwoty wynikające z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454539007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Informacje o wartości robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu (tj. robót przy obiektach wpisach do rejestu zabytków), wykonanych przez wykonawcę w ciągu każdego z pięciu ubiegłych lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w ciągu każdego z lata prowadzenia działalności - Formularz Nr 3 /do Formularza należy dołączyć referencje potwierdzające prawidłowe wykonanie ww. robót,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja/Rekojmia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.luteranie.pl/pl/?D=87
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną