Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4502284
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ
ul. Madalińskiego 25 25
02-544 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4502284
REGON: 01204574300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szwów chirurgicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego przez okres 24 miesięcy szwów chirurgicznych i staplerów w ilościach i w asortymentach wymienionych w SIWZ. Zamówienie jest podzielone na 5 części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 1. Dokumentu określającego status prawny wykonawcy, a jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, to dokumentów określających status prawny każdego z nich, tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, ani też nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w odpisie z rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jako uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 4. Dokument, w którym wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NICI 2016
Dodano: 2016-07-25 - Zakup produktów leczniczych, wyrobów medycznych, materiałów szewnych oraz leków i materiałów medycznych weterynaryjnych - sprawa nr WOFiTM/72/2016/PN
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa materiałów szewnych do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa szwów chirurgicznych, siatek przepuklinowych, opatrunków hemostatycznych, staplerów, klipsów tytanowych i polimerowych
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa zacisków Raney oraz szwu plecionego i wątrobowego do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.
Dodano: 2016-06-17 - DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa materiałów szewnych, precyzyjnych narzędzi chirurgicznych, materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych oraz trucizn i produktów dezynfekcyjnych (biobójczych) dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa nici chirurgicznych i pieluchomajtek dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży.
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa materiałów szewnych (pakiet nr 2 unieważniony w poprzednim postępowaniu).
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej.
Dodano: 2016-05-25