Przetargi.pl
Dostawa tonerów i tuszu do drukarek, w ramach realizacji projektu pn. www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS. PN/18-2011/WH

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 537 52 07 , fax. 81 537 54 61
  • Data zamieszczenia: 2011-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych
    pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 537 52 07, fax. 81 537 54 61
    REGON: 00000135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tonerów i tuszu do drukarek, w ramach realizacji projektu pn. www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS. PN/18-2011/WH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i tuszu do drukarek (dalej jako: materiały eksploatacyjne), w ramach realizacji projektu pn. www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS. 2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy, jeżeli nie przewidziano innego okresu w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza dostarczenie zamienników materiałów eksploatacyjnych. W przypadku dostarczenia materiałów innych niż pochodzące od producenta lub zalecanych przez niego do stosowania, Wykonawca musi zapewnić: a) kompatybilność materiałów eksploatacyjnych z urządzeniem, zapewnienie odpowiedniej jakości druku i funkcjonalność urządzenia np. poprawnego wskazywania zużycia materiału eksploatacyjnego, b) parametry (pojemność tonera, tuszu, wydajność, jakość druku) takie same albo lepsze w stosunku do materiału eksploatacyjnego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony ten materiał. Temperatura topnienia tonera czy cza schnięcia tuszu powinny być takie same jak materiałów oferowanych przez producenta lub z tolerancją, którą wyznaczył producent dla prawidłowego funkcjonowania urządzenia, c) stosowanie materiału eksploatacyjnego, tak aby nie naruszać warunków gwarancji urządzenia poprzez wcześniejsze zużycie podzespołów. 5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Przez równoważność rozumie się funkcjonalność, jakość wydruku, wydajność, szybkość schnięcia, odpowiadające wyrobom producenta. 6. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7. W przypadku uszkodzenia urządzenia w wyniku dostarczenia wadliwego produktu Zamawiającemu będzie przysługiwał od Wykonawcy zwrot kosztów naprawy urządzenia. Podstawą do zwrotu kosztów będzie ekspertyza sporządzona przez osobę serwisującą dane urządzenie. 8. Dostarczane materiały eksploatacyjne powinny posiadać, na podstawie odrębnych przepisów, świadectwa dopuszczenia na terenie kraju.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach