Przetargi.pl
Dostawa tonerów i tuszów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz kserokopiarek (nie regenerowanych) dla Kuratorium Oświaty w Warszawie

Kuratorium Oświaty w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-024 Warszawa, Al. Jerozolimskie 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 551 24 25
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty w Warszawie
    Al. Jerozolimskie 32 32
    00-024 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 551 24 25
    REGON: 00647293500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tonerów i tuszów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz kserokopiarek (nie regenerowanych) dla Kuratorium Oświaty w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa tonerów i tuszów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz kserokopiarek (nie regenerowanych) dla Kuratorium Oświaty w Warszawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych), które należy wnieść na okres związania oferta
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn. że: wykażą, i. w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty składania oferty) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością co najmniej 2 dostawy tonerów i tuszów do urządzeń kopiujących lub drukujących dowolnego producenta o wartości nie mniejszej niż 200 tyś. zł każda z dostaw, co potwierdzone zostanie wypełnieniem załączonego do oferty Wykonawcy formularza o nazwie - Doświadczenie zawodowe - stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówień. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Opis sposobu dokonywania oceny warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie: złożonego wraz z ofertą, zgodnie z art. 44 ustawy, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnych warunków, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych z ofertą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy i Formularz Cenowy stanowiące Załączniki Nr 4 i 6 do SIWZ wraz z dokumentami wymienionymi w formularzu ofertowym (zał. nr 4) stanowiącymi część ogólną oferty. 2. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie firmy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis/odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowa spółki, statut spółki, uchwałę powołującą jednostkę, statut jednostki, powołania osób podpisujących ofertę itp.) oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku jednostki budżetowej, uchwałę powołującą organu założycielskiego, statut oraz powołania osób upoważnionych do podejmowania zobowiązań finansowych. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówień albo składania ofert. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy - Załącznik Nr 5, jeżeli ofertę podpisuje osoba nieupoważniona do reprezentowania. 9. Parafowany na każdej stronie projekt umowy stanowiący akceptację warunków udzielenia zamówienia (Załącznik Nr 3 do SIWZ). 10. Dla uznania ważności oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty załączone zgodnie ze wskazaniami zawartymi w SIWZ. 11. Wykaz zrealizowanych dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i powielających ze wskazaniem wartości tych dostaw, ich przedmiotu, dat ich wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających wykonanie tych dostaw z należytą starannością np. referencji, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kuratorium.waw.pl/pl/kuratorium/zamowienia_publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach