Przetargi.pl
Dostawa tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach

Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, ul. Łąkowa 26
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 516 39 70 , fax. 87 516 33 75
  • Data zamieszczenia: 2011-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach
    ul. Łąkowa 26 26
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
    tel. 87 516 39 70, fax. 87 516 33 75
    REGON: 79074285300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sejny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia: a) Wszystkie materiały eksploatacyjne, wymienione w załączniku Nr 4 do SIWZ powinny być fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone, oryginalnie zapakowane, wyprodukowane w okresie 6 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego przeznaczone do kserokopiarek, drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych wg załącznika nr 4 do SIWZ. Oryginalne materiały eksploatacyjne powinny posiadać hologram producenta a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. b) Opis przedmiotu zamówienia zawiera oznaczenia tonerów, tuszy, taśm, dostępnych jako egzemplarze pojedyncze. Zamawiający dopuszcza także ofertę składającą się z opakowań zbiorczych występujących na rynku, na przykład typu dual-pack. c) Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania produktu równoważnego, przez co rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony). Produkty równoważne muszą działać analogicznie jak produkty oryginalne od producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. d) Udowodnienie, że urządzenia i materiały są równoważne spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów. e) Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. f) W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzących od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a także, w przypadku takiej konieczności, zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. g) Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera lub tuszu, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego powinien oferowany materiał (w asortymencie, którego żądanie dotyczy) wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. na materiał pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) bez zmiany ceny. h) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaproponowania podróbek. i) Wykonawca ma obowiązek utylizować zużyte pojemniki, w związku z tym Wykonawca musi odebrać je z miejsca ich dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 14 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości ich odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.sejny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach