Gmina Bogatynia ogłasza przetarg
- Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7733961, 7739480 , fax. 075 77 39480, 7731945
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bogatynia
ul. Daszyńskiego 1 1
59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
tel. 075 7733961, 7739480, fax. 075 77 39480, 7731945
REGON: 00052502700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tonerów dla Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż wraz z dostawą i rozładunkiem do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych , oryginalnych tonerów do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, kopiarek , faksów - na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni. W związku z tym, iż Zamawiający użytkuje nowo zakupiony sprzęt - objęty gwarancjami, których warunki dopuszczają do eksploatacji urządzeń tylko oryginalne tonery - zaoferowane tonery winny być tonerami oryginalnymi pochodzącymi od producenta sprzętu zgodnie z wykazanym typem urządzenia i symbolem. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na materiały eksploatacyjne równoważne oryginalnym pod następującymi warunkami: a) tonery zamienniki muszą być tonerami fabrycznie nowymi posiadającymi wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe i jakościowe co najmniej takie jak tonery oryginalne potwierdzone certyfikatami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, wskazane przez Zamawiającego - wymagane przez producenta sprzętu. Przez równoważność należy rozumieć funkcjonalność, jakość wydruku ( kopii), wydajność, szybkość schnięcia ( utrwalania, nie zamazywanie się druku odpowiadające wyrobom producenta. b) Tonery równoważne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż wskazany z symbolu oryginał, a w szczególności dotyczy to wydajności danego tonera , która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych. c) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę tonerów równoważnych, nie pochodzących od producenta sprzętu, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie: - aktualnego certyfikatu potwierdzającego spełnienie przez zaoferowane tonery norm ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do urządzeń i drukarek monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do drukarek kolorowych. potwierdzających równoważność oferowanych tonerów. Udowodnienie równoważności będzie leżało po stronie Wykonawcy. d) poświadczenia producenta sprzętu o dopuszczeniu tych materiałów eksploatacyjnych do stosowania bez utraty gwarancji na urządzenia. Oferowane materiały eksploatacyjne niezgodne z wyżej zamieszczonym opisem nie spełniają wymagań specyfikacji. Oferty zawierające tego typu materiały eksploatacyjne zostaną odrzucone jako niezgodne ze specyfikacją 4. W okresie obowiązywania umowy poszczególne zamówienia będą składane według zapotrzebowania urzędu, każdorazowo w formie pisemnej i przesyłane faksem z tym, że pierwsza dostawa stanowić będzie 20% zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. 5. Ilości tonerów wskazanych w tabeli są wielkościami szacunkowymi, ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty określonych poniżej tonerów. Zamawiający zastrzega, że ilość dostarczonych tonerów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie ( ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu), w porównaniu z ilościami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawcy , z którym zostanie zawarta umowa nie służy roszczenie o realizację umowy w wielkościach podanych w nw. tabeli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) a w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione (lub potwierdzone przez organ wydający) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia , a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie dostaw ( zakończonych) odpowiadających zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku gdy, Wykonawca wykaże, że wykonał w ostatnich trzech latach co najmniej jedną dostawę tonerów o wartości brutto nie mniejszej niż 170.000,00 zł. Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych tonerów, w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy. W celu potwierdzenia tego warunku wymagane jest przedłożenie wykazu wykonanych dostaw oraz dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie np. referencje. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. ustawy. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część III SIWZ), 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np konsorcja i spółki cywilne) oraz przypadku opisanego w pkt 14.5. SIWZ . 3.Formularz cenowy sporządzony poprzez wypełnienie pozycji cenowych (załącznik nr 4 Część III SIWZ) W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 9 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3. Wykaz (Załącznik Nr 2 Część III SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat ( zakończonych) przed dniem wszczęcia postępowania, dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodny z warunkiem określonym w pkt 9.1.2.SIWZ 3.Dokumenty stwierdzające, iż usługi wykazane w załączniku nr 2 zostały wykonane należycie, np. referencje. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 3 Część III SIWZ). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 5.Aktualny certyfikat potwierdzającego spełnienie przez zaoferowane tonery norm ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do urządzeń i drukarek monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do drukarek kolorowych - w przypadku zaoferowania tonerów równoważnych, nie pochodzących od producenta sprzętu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-05-31 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-05-30 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2016-05-23 - PN 44/ 16-przetarg na dostawę tuszów do drukarek
Dodano: 2016-05-23 - Dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych
Dodano: 2016-04-13 - BZP.3810.29.2016.JU
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, fotokopiarek dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-36/WZŻ/2016
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu oraz Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem
Dodano: 2016-03-22 - DOSTAWA W ROKU 2016 MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ DOSTAWA AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA POTRZEB SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE
Dodano: 2016-03-09