Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin "Mokre Łąki" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-080 Izabelin, ul. Mokre Łąki 8 Truskaw
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 7218424 , fax. 0-22 7218424
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin "Mokre Łąki" Sp. z o.o.
ul. Mokre Łąki 8 Truskaw
05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
tel. 0-22 7218424, fax. 0-22 7218424
REGON: 01727780800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokrelaki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA TŁUCZNIA BETONOWEGO FRAKCJI 0:63MM DO WZMOCNIENIA NAWIERZCHNI DRÓG NA TERENIE GMINY IZABELIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa tłucznia betonowego frakcji 0:63mm w ilości 1500 ton do wzmocnienia nawierzchni dróg na terenie gminy Izabelin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905140003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ) 5. Spełniają wymogi art. 22, ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zał. Nr 1 2. wypełniony i podpisany projekt umowy, zał. Nr 2 3. aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert, 5. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów 6. Wykaz sprzętu, którym wykonawca dysponuje celem wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego sprzętu (co najmniej: 2 samochody o ładowności 15 ton.) zał. Nr 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mokrelaki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie komponentów do produkcji RDF powstałych z sortowania odpadów komunalnych.
Dodano: 2016-04-19 - Sukcesywne przyjęcie odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 (frakcja nadsitowa) do termicznego przetwarzania w procesie R1
Dodano: 2016-03-23 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Sochaczew.
Dodano: 2016-03-21 - Sukcesywne przyjęcie odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 (frakcja nadsitowa) w procesie termicznego przetwarzania w formie odzysku metodą R1.
Dodano: 2016-03-14 - Przedmiotem zamówienia jest usługa dalszego zagospodarowania odpadów, półproduktu do produkcji paliwa alternatywnego (kod odpadu 19 12 12)
Dodano: 2015-12-17 - Przedmiotem zamówienia jest usługa dalszego zagospodarowania odpadów, półproduktu do produkcji paliwa alternatywnego (kod odpadu 19 12 10 lub 19 12 12).
Dodano: 2015-02-20 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grębków
Dodano: 2014-12-17 - Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Radzanów.
Dodano: 2014-12-05 - Sukcesywny odbiór odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
Dodano: 2014-08-06 - Przedmiotem zamówienia jest usługa dalszego zagospodarowania odpadów, półproduktu do produkcji paliwa alternatywnego (kod odpadu 19 12 10 lub 19 12 12)
Dodano: 2013-11-26